Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Metronet uveo sustav naplate kakav ima BT

Autor: Bernard Ivezić
29. lipanj 2006. u 06:30
Podijeli članak —

ZAGREB – Prvi hrvatski pružatelj integriranih poslovnih TK rješenja uveo je novi sustav naplate. Metronet od danas to radi putem jednog modula iz sustava Infyinis, američke kompanije Convergys. Infyinis je sveobuhvatni poslovno-informatički sustav koji ujedinjuje CRM, ERP, naplatu i upravljanje dokumentima. Riječ je o jednom od vodećih svjetskih rješenja. U Europi se tim softverom koristi najveći britanski fiksni operater BT te švedski TK div TeliaSonera.
“Posljednjih pet mjeseci integrirali smo Infinysov modul za naplatu usluga u Metronetove sustave upravljanja narudžbama i odnosima s korisnicima. Taj softver omogućit će nam svojom jednostavnošću i robusnošću da brže reagiramo na promjene na tržištu, kao i da ponudimo složenije TK usluge. Osim toga, pomoći će nam da još efikasnije unaprijedimo zadovoljstvo i lojalnost naših korisnika”, izjavio je Denis Rukavina, Metronetov član Uprave za financije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

ZAGREB – Prvi hrvatski pružatelj integriranih poslovnih TK rješenja uveo je novi sustav naplate. Metronet od danas to radi putem jednog modula iz sustava Infyinis, američke kompanije Convergys. Infyinis je sveobuhvatni poslovno-informatički sustav koji ujedinjuje CRM, ERP, naplatu i upravljanje dokumentima. Riječ je o jednom od vodećih svjetskih rješenja. U Europi se tim softverom koristi najveći britanski fiksni operater BT te švedski TK div TeliaSonera.
“Posljednjih pet mjeseci integrirali smo Infinysov modul za naplatu usluga u Metronetove sustave upravljanja narudžbama i odnosima s korisnicima. Taj softver omogućit će nam svojom jednostavnošću i robusnošću da brže reagiramo na promjene na tržištu, kao i da ponudimo složenije TK usluge. Osim toga, pomoći će nam da još efikasnije unaprijedimo zadovoljstvo i lojalnost naših korisnika”, izjavio je Denis Rukavina, Metronetov član Uprave za financije.

Autor: Bernard Ivezić
29. lipanj 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close