Metro Cash & Carry nakon višegodišnje stanke pokreće novi investicijski ciklus. U Varaždinu će sutra otvoriti prvi objekt iz svoga novog projekta, nazvanog METRO PRO centar, a riječ je o izgradnji mreže veleprodajnih centara manjeg formata diljem Hrvatske.
Bolja dostupnost
Premda u Upravi Metroa još nisu voljni izlaziti s konkretnim podacima o koliko je objekata riječ i koliko će iznositi ukupno planirana ulaganja, pa su tako prešutjeli i naš izravni upit, ipak neslužbeno doznajemo kako će se varaždinski centar prostirati na površini od 1600 četvornih metara, na policama će nuditi asortiman od oko 3500 artikala iz (ne)prehrambenog segmenta koji primarno pokrivaju dnevne potrebe malih trgovaca te ugostitelja. U novom će objektu krenuti i usluga narudžbe. Ako kupac ne pronađe artikle koje namjerava kupiti, Metro će ih isporučiti u roku od 24 sata. Preko te novopokrenute mreže objekata matična kuća Metro planira uskoro postati znatno zastupljenija u više hrvatskih županija i tako dostupnija profesionalnim kupcima. Metro je na hrvatsko tržište stigao krajem 2001. otvarajući prvi veleprodajni objekt u zagrebačkom naselju Jankomir. Nedugo potom nastavio je ekspanziju pa je, uz izgradnju još jednog objekta na istočnom ulazu u metropolu, poslovanje dislocirao u županijska središta Rijeku, Split te Zadar. Posljednja investicija u tom početnom ciklusu vezana je uz Osijek i dogodila se još 2006. Najavljujući s Varaždinom novi investicijski ciklus na hrvatskom tržištu, Metro je time ušutkao povremene glasine o prodaji portfelja i odlasku. Svojedobno se čak spominjalo i udruživanje s Kauflandom, no obje su tvrtke odbacile tu mogućnost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu