Gastro Grupa d.o.o. i Ultra gros d.o.o. sklopili su jučer u Zagrebu Ugovor o poslovnoj suradnji radi jedinstvenog nastupa na tržištu u djelatnosti trgovine kako su objasnili vodeći ljudi tih trgovačkih grupacija. Ovim ugovorom obvezuju se da će kao ravnopravni partneri zajedničkim aktivnostima težiti realizaciji zajedničkog interesa, povećanju tržišne ponude, zaštiti i promicanju trgovačkih interesa te zajedničkom nastupu na domaćem i inozemnom tržištu, što je, prema vlastitom priznanju, neobično važno za njih u svjetlu predstojećeg pridruživanja naše države Europskoj uniji.
Globalizacija
“Svjetski trend globalizacije nalaže i gospodarskim subjektima izuzetno visoke zahtjeve te prilagođavanje promjenama koje donosi. Shodno tome, grupa Gastro i Ultra gros sklapanjem Ugovora o poslovnoj suradnji omogućit će jedinstveni nastup na tržištu u djelatnosti trgovine, povećati efikasnost i konkurentnost u svrhu postizanja zadovoljstva potrošača ne samo u Hrvatskoj već i u Bosni i Hercegovini”, rekao je direktor grupe Gastro Đuro Horvat. Naime, grupa Gastro ulaskom na inozemno tržište omogućit će domaćim proizvođačima plasman svojih proizvoda i izvan granica Hrvatske. Grupa Gastro će u novom strateškom savezu biti nositelj djelatnosti za HoReCa (hoteli, restorani, kafići) kanal prodaje, a Ultra gros biti nositelj razvoja djelatnosti maloprodaje. Ugovor o poslovnoj suradnji između grupe Gastro i Ultragrosa traje do 31. prosinca 2010. godine, a tijekom tog razdoblja omogućit će objema ugovornim stranama da povećanjem vlastite konkurentnosti održe i poboljšaju svoju tržišnu poziciju. “Ovim ugovorom dvije krovne organizacije zajednički će okupiti više od 50 domaćih poslovnih subjekata, oko 6500 zaposlenih, 850 prodajnih mjesta i šest milijardi kuna prometa, čime postaju drugi najjači subjekt na tržištu robe široke potrošnje”, kazao je Antonio Vuksan Ćusa, direktor Ultra grosa. Grupa Gastro je vodeća kompanija u Hrvatskoj za distribuciju usluga na HoReCa (hoteli, restorani, kafići) tržištu osnovana u prosincu 2004. godine. Nastala je procesom klasterizacije manjih tvrtki koje su se bavile tom djelatnošću, a djeluje na području cijele Republike Hrvatske. Svojih 16.000 klijenata, od čega je 13.500 s HoReCa tržišta, grupa Gastro opskrbljuje 50 veleprodajnih i više od 200 maloprodajnih subjekata, 450 kamiona i 250 caddy vozila. Rezultat napora koje ulaže oko 1950 zaposlenika grupe Gastro i njezinih članica je konsolidirani promet u visini od oko 3 milijardi kuna godišnje. Ultra gros je udruženje hrvatskih trgovačkih kuća, nastalo sklapanjem ugovora između Ultra grupe d.o.o. Zagreb i Unigrossa d.o.o. Pazin 2005. godine, kojim je pristupanje novih članica u Ultra grupu dogovoreno povećanjem temeljnog kapitala i prijenosom dijela poslovnog udjela. Grupa Ultra osnovana je krajem studenog 2001. godine kao reakcija na promjene na tržištu nastale ulaskom stranih trgovačkih lanaca kada je postalo jasno da mali trgovci mogu opstati jedino udruženih snaga. Da je udruživanje bilo ispravna strategija potvrđuju podaci o rastu prometa grupacije koji je 2005. iznosio 3,2 milijarde kuna. S proširenjem udruženja 2005. godine promet je porastao za 100 posto u odnosu 2005. na 2004. godinu, kako objašnajva direktor tvrtke Antonio Vuksan Ćusa.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu