Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Grupa Gastro i Ultragros zajedno će imati 15 posto tržišta

Autor: Darko Bičak
07. prosinac 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Ovim ugovorom okupit će se 50 poslovnih subjekata, oko 6500 zaposlenih i šest milijardi kuna prometa

Gastro Grupa d.o.o. i Ultra gros d.o.o. sklopili su jučer u Zagrebu Ugovor o poslovnoj suradnji radi jedinstvenog nastupa na tržištu u djelatnosti trgovine kako su objasnili vodeći ljudi tih trgovačkih grupacija. Ovim ugovorom obvezuju se da će kao ravnopravni partneri zajedničkim aktivnostima težiti realizaciji zajedničkog interesa, povećanju tržišne ponude, zaštiti i promicanju trgovačkih interesa te zajedničkom nastupu na domaćem i inozemnom tržištu, što je, prema vlastitom priznanju, neobično važno za njih u svjetlu predstojećeg pridruživanja naše države Europskoj uniji.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Globalizacija
“Svjetski trend globalizacije nalaže i gospodarskim subjektima izuzetno visoke zahtjeve te prilagođavanje promjenama koje donosi. Shodno tome, grupa Gastro i Ultra gros sklapanjem Ugovora o poslovnoj suradnji omogućit će jedinstveni nastup na tržištu u djelatnosti trgovine, povećati efikasnost i konkurentnost u svrhu postizanja zadovoljstva potrošača ne samo u Hrvatskoj već i u Bosni i Hercegovini”, rekao je direktor grupe Gastro Đuro Horvat. Naime, grupa Gastro ulaskom na inozemno tržište omogućit će domaćim proizvođačima plasman svojih proizvoda i izvan granica Hrvatske. Grupa Gastro će u novom strateškom savezu biti nositelj djelatnosti za HoReCa (hoteli, restorani, kafići) kanal prodaje, a Ultra gros biti nositelj razvoja djelatnosti maloprodaje. Ugovor o poslovnoj suradnji između grupe Gastro i Ultragrosa traje do 31. prosinca 2010. godine, a tijekom tog razdoblja omogućit će objema ugovornim stranama da povećanjem vlastite konkurentnosti održe i poboljšaju svoju tržišnu poziciju. “Ovim ugovorom dvije krovne organizacije zajednički će okupiti više od 50 domaćih poslovnih subjekata, oko 6500 zaposlenih, 850 prodajnih mjesta i šest milijardi kuna prometa, čime postaju drugi najjači subjekt na tržištu robe široke potrošnje”, kazao je Antonio Vuksan Ćusa, direktor Ultra grosa. Grupa Gastro je vodeća kompanija u Hrvatskoj za distribuciju usluga na HoReCa (hoteli, restorani, kafići) tržištu osnovana u prosincu 2004. godine. Nastala je procesom klasterizacije manjih tvrtki koje su se bavile tom djelatnošću, a djeluje na području cijele Republike Hrvatske. Svojih 16.000 klijenata, od čega je 13.500 s HoReCa tržišta, grupa Gastro opskrbljuje 50 veleprodajnih i više od 200 maloprodajnih subjekata, 450 kamiona i 250 caddy vozila. Rezultat napora koje ulaže oko 1950 zaposlenika grupe Gastro i njezinih članica je konsolidirani promet u visini od oko 3 milijardi kuna godišnje. Ultra gros je udruženje hrvatskih trgovačkih kuća, nastalo sklapanjem ugovora između Ultra grupe d.o.o. Zagreb i Unigrossa d.o.o. Pazin 2005. godine, kojim je pristupanje novih članica u Ultra grupu dogovoreno povećanjem temeljnog kapitala i prijenosom dijela poslovnog udjela. Grupa Ultra osnovana je krajem studenog 2001. godine kao reakcija na promjene na tržištu nastale ulaskom stranih trgovačkih lanaca kada je postalo jasno da mali trgovci mogu opstati jedino udruženih snaga. Da je udruživanje bilo ispravna strategija potvrđuju podaci o rastu prometa grupacije koji je 2005. iznosio 3,2 milijarde kuna. S proširenjem udruženja 2005. godine promet je porastao za 100 posto u odnosu 2005. na 2004. godinu, kako objašnajva direktor tvrtke Antonio Vuksan Ćusa.

Gastro Grupa d.o.o. i Ultra gros d.o.o. sklopili su jučer u Zagrebu Ugovor o poslovnoj suradnji radi jedinstvenog nastupa na tržištu u djelatnosti trgovine kako su objasnili vodeći ljudi tih trgovačkih grupacija. Ovim ugovorom obvezuju se da će kao ravnopravni partneri zajedničkim aktivnostima težiti realizaciji zajedničkog interesa, povećanju tržišne ponude, zaštiti i promicanju trgovačkih interesa te zajedničkom nastupu na domaćem i inozemnom tržištu, što je, prema vlastitom priznanju, neobično važno za njih u svjetlu predstojećeg pridruživanja naše države Europskoj uniji.

Globalizacija
“Svjetski trend globalizacije nalaže i gospodarskim subjektima izuzetno visoke zahtjeve te prilagođavanje promjenama koje donosi. Shodno tome, grupa Gastro i Ultra gros sklapanjem Ugovora o poslovnoj suradnji omogućit će jedinstveni nastup na tržištu u djelatnosti trgovine, povećati efikasnost i konkurentnost u svrhu postizanja zadovoljstva potrošača ne samo u Hrvatskoj već i u Bosni i Hercegovini”, rekao je direktor grupe Gastro Đuro Horvat. Naime, grupa Gastro ulaskom na inozemno tržište omogućit će domaćim proizvođačima plasman svojih proizvoda i izvan granica Hrvatske. Grupa Gastro će u novom strateškom savezu biti nositelj djelatnosti za HoReCa (hoteli, restorani, kafići) kanal prodaje, a Ultra gros biti nositelj razvoja djelatnosti maloprodaje. Ugovor o poslovnoj suradnji između grupe Gastro i Ultragrosa traje do 31. prosinca 2010. godine, a tijekom tog razdoblja omogućit će objema ugovornim stranama da povećanjem vlastite konkurentnosti održe i poboljšaju svoju tržišnu poziciju. “Ovim ugovorom dvije krovne organizacije zajednički će okupiti više od 50 domaćih poslovnih subjekata, oko 6500 zaposlenih, 850 prodajnih mjesta i šest milijardi kuna prometa, čime postaju drugi najjači subjekt na tržištu robe široke potrošnje”, kazao je Antonio Vuksan Ćusa, direktor Ultra grosa. Grupa Gastro je vodeća kompanija u Hrvatskoj za distribuciju usluga na HoReCa (hoteli, restorani, kafići) tržištu osnovana u prosincu 2004. godine. Nastala je procesom klasterizacije manjih tvrtki koje su se bavile tom djelatnošću, a djeluje na području cijele Republike Hrvatske. Svojih 16.000 klijenata, od čega je 13.500 s HoReCa tržišta, grupa Gastro opskrbljuje 50 veleprodajnih i više od 200 maloprodajnih subjekata, 450 kamiona i 250 caddy vozila. Rezultat napora koje ulaže oko 1950 zaposlenika grupe Gastro i njezinih članica je konsolidirani promet u visini od oko 3 milijardi kuna godišnje. Ultra gros je udruženje hrvatskih trgovačkih kuća, nastalo sklapanjem ugovora između Ultra grupe d.o.o. Zagreb i Unigrossa d.o.o. Pazin 2005. godine, kojim je pristupanje novih članica u Ultra grupu dogovoreno povećanjem temeljnog kapitala i prijenosom dijela poslovnog udjela. Grupa Ultra osnovana je krajem studenog 2001. godine kao reakcija na promjene na tržištu nastale ulaskom stranih trgovačkih lanaca kada je postalo jasno da mali trgovci mogu opstati jedino udruženih snaga. Da je udruživanje bilo ispravna strategija potvrđuju podaci o rastu prometa grupacije koji je 2005. iznosio 3,2 milijarde kuna. S proširenjem udruženja 2005. godine promet je porastao za 100 posto u odnosu 2005. na 2004. godinu, kako objašnajva direktor tvrtke Antonio Vuksan Ćusa.

Dobavljači
Ultra gros posluje na 720 prodajna mjesta s 4500 zaposlenih, a osnovna djelatnost tvrtke je trgovina na veliko i malo robom široke potrošnje – prehrana i ne prehrana, pića, duhanske prerađevine, kozmetički proizvodi, građevinski materijal, namještaj, tehnička roba i bijela tehnika, tekstil i obuća te turistička djelatnost.Članice Ultra grosa posluju s velikim brojem domaćih proizvođača i distributera stranih proizvođača, a na nivou grupacije postignuti su dogovori s više od 150 zajedničkih dobavljača, kažu u tom udruženju.U svojoj ponudi Ultra gros ima više od 300 proizvoda pod robnom markom Ultra plus koji čine 5,2 posto udjela u ukupnom prometu, odnosno 10-30 posto prometa unutar kategorija. Te brojke pokazatelj su dobre kvalitete proizvoda robne marke Ultra plus popraćene izuzetno povoljnim cijenama. Robne marke članice nude i u veleprodaji te rast prometa postignut na temelju asortimana robne marke prenose i na svoje veleprodajne kupce.

Strateški savezi kao budućnost

Sklapanje ugovora o strateškoj poslovnoj suradnji između grupe Gastro i Ultra grosa uvjetovan je, osim prilikama na domaćem tržištu, i svjetskim trendom. Direktor Ultragrosa Antonio Vuksan Ćusa smatra da svjetski trend globalizacije nalaže gospodarskim subjektima izuzetno visoke zahtjeve te prilagođavanje promjenama koje ono donosi. I njegov partner iz grupe Gastro Đuro Horvat kaže da je budućnost svjetske trgovine u udruživanju i sklapanju strateških saveza. Prema Horvatovim procjenama, do 2010. godine više od 40 posto trgovine na malo i veliku u svijetu će se odvijati preko strateških trgovačkih saveza poput ovog.




Autor: Darko Bičak
07. prosinac 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close