Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Heineken se proširuje i u Bjelorusiji

Autor: Antonela Zečević
31. prosinac 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Kako bi se proširio na brzorastućem tržištu srednje i istočne Europe, nizozemski Heineken NV kupio je Sybar Brewing koji ima drugi najveći pivski brend u Bjelorusiji po još neutvrđenoj cijeni. Sybar Brewing proizvodi Bobrov beer koji je u klasi premium beer nedavno promoviran pod vlastitim imenom. Inače, Heineken 40 posto svog piva prodaje na području srednje i istočne Europe, a u svojoj lepezi raznih brendova ima i Poljski Zywiec. Pivsko tržište u Bjelorusiji raste za najmanje 10 posto godišnje i predviđanja su kako će prodaja doseći 600.000 hektolitara ove godine, što je porast od 62 posto. Dionice Heinekena u Amsterdamu su trgovinu završile s vrijednošću od 44,26 eura što je pad od 14 centi ili 0,3 posto. Međutim, ove su godine sa 23-postotnim rastom potukli vodeću kompaniju u industriji InBev, proizvođača Beck’sa, koja je zabilježila rast od 15 posto. Nico Nusmeier, pivski direktor za srednju i istočnu Europu, izjavio je kako će ova akvizicija biti izvrsna platforma za rast Heineken brenda, kao i uvoznih ruskih brendova piva jer je Bjelorusija brzorastuće tržište za razliku od zapadne Europe i dodao kako će se ova kupnja u ukupnom profitu Heinekena odraziti u 2008.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kako bi se proširio na brzorastućem tržištu srednje i istočne Europe, nizozemski Heineken NV kupio je Sybar Brewing koji ima drugi najveći pivski brend u Bjelorusiji po još neutvrđenoj cijeni. Sybar Brewing proizvodi Bobrov beer koji je u klasi premium beer nedavno promoviran pod vlastitim imenom. Inače, Heineken 40 posto svog piva prodaje na području srednje i istočne Europe, a u svojoj lepezi raznih brendova ima i Poljski Zywiec. Pivsko tržište u Bjelorusiji raste za najmanje 10 posto godišnje i predviđanja su kako će prodaja doseći 600.000 hektolitara ove godine, što je porast od 62 posto. Dionice Heinekena u Amsterdamu su trgovinu završile s vrijednošću od 44,26 eura što je pad od 14 centi ili 0,3 posto. Međutim, ove su godine sa 23-postotnim rastom potukli vodeću kompaniju u industriji InBev, proizvođača Beck’sa, koja je zabilježila rast od 15 posto. Nico Nusmeier, pivski direktor za srednju i istočnu Europu, izjavio je kako će ova akvizicija biti izvrsna platforma za rast Heineken brenda, kao i uvoznih ruskih brendova piva jer je Bjelorusija brzorastuće tržište za razliku od zapadne Europe i dodao kako će se ova kupnja u ukupnom profitu Heinekena odraziti u 2008.

Autor: Antonela Zečević
31. prosinac 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close