Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Robna kuća za jet set

Autor: Antonela Zečević
26. rujan 2008. u 06:30
Podijeli članak —

Raskoš ponude ekskluzivnih dizajnerskih brendova, za klijentelu s dubljim džepom, od sada nudi Nicolas Concept Store

U Kaptol centru tako se od sada mogu nabaviti ženske kolekcije prestižnih modnih kuća kao što su Alberta Ferretti, Stella McCartney, Alexander McQueen, Lanvin, Marc Jacobs, Marc by Marc Jacobs, Diane von Furstenberg, Gianfranco Ferre, Giambattista Valli, Chloe, Michael Kors, Valentino, Missoni, Moncler i Moncler Gamme Rouge.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

No, ovaj put zakinut nije ostao ni muški dio klijentele jer može izabrati između Marc by Marc Jacobsa, Missonia, Alexandera McQueena, Lanvina i drugih jakih brendova. Ostatak ponude se odnosi na dječje kolekcije, kolekcije nakita i modnih dodataka. Nicolas Concept Store generalni je zastupnik nizozemske kompanije Mooi, glasovite po svom postmodernističkom ironičnom dizajnu namještaja i pokućstva. Njime su opremljeni neki od najprestižnijih svjetskih interijera. Pažljivim odabirom upravo onog najboljeg iz svijeta mode i dizajna, na jednom se mjestu nudi zaokružena lifestyle filozofija, temeljenu na ideji da je ljepota jedan od bitnih elemenata kojim se oplemenjuje kvaliteta življenja, u svakom njegovom segmentu. Koncept jesenske kampanje Nicolas bazira se na kolekcijama koje se upravo nalaze u ponudi, grafički naglašenima ‘slučajnim’ otvorima nepravilnih oblika, koji uokviruju dizajnerske total-lookove. Koncept kampanje osmislio je i realizirao Saša Joka, modni urednik hrvatskog izdanja modnog magazina Elle. Uz cijeli niz raznih novosti i projekata koje u idućih nekoliko mjeseci pripremaju vlasnica i idejna pokretačica Nicolas Concept Storea, Tajana Lisičar te odabrani tim modnih profesionalaca, ova će sezona biti puna vrhunskih modnih uzbuđenja sa slavnim dizajnerskim potpisima. Kao prvi u nizu projekata, a s početkom nove, jesensko-zimske sezone, prikazat će se ponuda ekskluzivnih dizajnerskih brendova preko reklamne kampanje. Vizualni koncept kampanje istovremeno je poslužio i kao grafičko rješenje Nicolasove internetske stranice, koja je lansirana na prvi dan jeseni 2008. godine, na adresi www.nicolas.hr. Na internetskoj stranici mogu se naći sve informacije o samom dućanu, dizajnerskoj ponudi i lifestyle-filozofiji koju Nicolas promovira, kao i najnovije vijesti.

U Kaptol centru tako se od sada mogu nabaviti ženske kolekcije prestižnih modnih kuća kao što su Alberta Ferretti, Stella McCartney, Alexander McQueen, Lanvin, Marc Jacobs, Marc by Marc Jacobs, Diane von Furstenberg, Gianfranco Ferre, Giambattista Valli, Chloe, Michael Kors, Valentino, Missoni, Moncler i Moncler Gamme Rouge.

No, ovaj put zakinut nije ostao ni muški dio klijentele jer može izabrati između Marc by Marc Jacobsa, Missonia, Alexandera McQueena, Lanvina i drugih jakih brendova. Ostatak ponude se odnosi na dječje kolekcije, kolekcije nakita i modnih dodataka. Nicolas Concept Store generalni je zastupnik nizozemske kompanije Mooi, glasovite po svom postmodernističkom ironičnom dizajnu namještaja i pokućstva. Njime su opremljeni neki od najprestižnijih svjetskih interijera. Pažljivim odabirom upravo onog najboljeg iz svijeta mode i dizajna, na jednom se mjestu nudi zaokružena lifestyle filozofija, temeljenu na ideji da je ljepota jedan od bitnih elemenata kojim se oplemenjuje kvaliteta življenja, u svakom njegovom segmentu. Koncept jesenske kampanje Nicolas bazira se na kolekcijama koje se upravo nalaze u ponudi, grafički naglašenima ‘slučajnim’ otvorima nepravilnih oblika, koji uokviruju dizajnerske total-lookove. Koncept kampanje osmislio je i realizirao Saša Joka, modni urednik hrvatskog izdanja modnog magazina Elle. Uz cijeli niz raznih novosti i projekata koje u idućih nekoliko mjeseci pripremaju vlasnica i idejna pokretačica Nicolas Concept Storea, Tajana Lisičar te odabrani tim modnih profesionalaca, ova će sezona biti puna vrhunskih modnih uzbuđenja sa slavnim dizajnerskim potpisima. Kao prvi u nizu projekata, a s početkom nove, jesensko-zimske sezone, prikazat će se ponuda ekskluzivnih dizajnerskih brendova preko reklamne kampanje. Vizualni koncept kampanje istovremeno je poslužio i kao grafičko rješenje Nicolasove internetske stranice, koja je lansirana na prvi dan jeseni 2008. godine, na adresi www.nicolas.hr. Na internetskoj stranici mogu se naći sve informacije o samom dućanu, dizajnerskoj ponudi i lifestyle-filozofiji koju Nicolas promovira, kao i najnovije vijesti.

Autor: Antonela Zečević
26. rujan 2008. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close