Kako bi se proširio na brzorastućem tržištu srednje i istočne Europe, nizozemski Heineken NV kupio je Sybar Brewing koji ima drugi najveći pivski brend u Bjelorusiji po još neutvrđenoj cijeni. Sybar Brewing proizvodi Bobrov beer koji je u klasi premium beer nedavno promoviran pod vlastitim imenom. Inače, Heineken 40 posto svog piva prodaje na području srednje i istočne Europe, a u svojoj lepezi raznih brendova ima i Poljski Zywiec. Pivsko tržište u Bjelorusiji raste za najmanje 10 posto godišnje i predviđanja su kako će prodaja doseći 600.000 hektolitara ove godine, što je porast od 62 posto. Dionice Heinekena u Amsterdamu su trgovinu završile s vrijednošću od 44,26 eura što je pad od 14 centi ili 0,3 posto. Međutim, ove su godine sa 23-postotnim rastom potukli vodeću kompaniju u industriji InBev, proizvođača Beck’sa, koja je zabilježila rast od 15 posto. Nico Nusmeier, pivski direktor za srednju i istočnu Europu, izjavio je kako će ova akvizicija biti izvrsna platforma za rast Heineken brenda, kao i uvoznih ruskih brendova piva jer je Bjelorusija brzorastuće tržište za razliku od zapadne Europe i dodao kako će se ova kupnja u ukupnom profitu Heinekena odraziti u 2008.
Kako bi se proširio na brzorastućem tržištu srednje i istočne Europe, nizozemski Heineken NV kupio je Sybar Brewing koji ima drugi najveći pivski brend u Bjelorusiji po još neutvrđenoj cijeni. Sybar Brewing proizvodi Bobrov beer koji je u klasi premium beer nedavno promoviran pod vlastitim imenom. Inače, Heineken 40 posto svog piva prodaje na području srednje i istočne Europe, a u svojoj lepezi raznih brendova ima i Poljski Zywiec. Pivsko tržište u Bjelorusiji raste za najmanje 10 posto godišnje i predviđanja su kako će prodaja doseći 600.000 hektolitara ove godine, što je porast od 62 posto. Dionice Heinekena u Amsterdamu su trgovinu završile s vrijednošću od 44,26 eura što je pad od 14 centi ili 0,3 posto. Međutim, ove su godine sa 23-postotnim rastom potukli vodeću kompaniju u industriji InBev, proizvođača Beck’sa, koja je zabilježila rast od 15 posto. Nico Nusmeier, pivski direktor za srednju i istočnu Europu, izjavio je kako će ova akvizicija biti izvrsna platforma za rast Heineken brenda, kao i uvoznih ruskih brendova piva jer je Bjelorusija brzorastuće tržište za razliku od zapadne Europe i dodao kako će se ova kupnja u ukupnom profitu Heinekena odraziti u 2008.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu