Zatvaranje posljednje još uvijek otvorene trgovine označava kraj ovog nekad uspješnog lanca supermarketa. Kako pišu njemački mediji, poslovnica Veganza na Warschauer Strasse u Berlinu odlazi u povijest.
Lanac Veganz Group AG bio je mnogo više od lanca supermarketa. Promijenio je percepciju prehrane i potaknuo uvođenje proizvoda biljnog podrijetla na njemačko tržište od 2013. godine, piše Fenix.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Laže li čovjek samog sebe ili samo sve ostale. Izjava je nelogična: ‘…<span style=”background-color: #ffffff;”>kako je zbog velike potražnje za vlastitim proizvodima zatvaranje trgovina logičan sljedeći korak…'</span>
Ako netko ima veliku potražnju tada ne zatvara!
Uključite se u raspravu