“Ova je investicija slijed naših projekata u Ukrajini i Kazahstanu. Dugo smo analizirali lokacije te smo donijeli stratešku odluku da uložimo upravo u Hrvatskoj”, kaže Steinbauer. Kapacitet tvornice u Petrinji bit će pola milijuna tona godišnje no do tog će kapaciteta doći u fazama. U prvoj će fazi tako, otkriva, kapacitet bili 100 tisuća tona, a u drugoj još 50 tisuća tona. S ovim kapacitetima, jasno je, Petrinja Chicken Company će biti izvozno orijentirana. Piletina iz Hrvatske tako će biti plasirana na tržište EU-a te Saudijske Arabije.
“Poslovni model temeljit ćemo na kratkim dobavnim lancima te na održivosti, odnosno ESG standardima”, poručuje Steinbauer.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu