Hrvatska poljoprivreda mora povećati produktivnost želi li konkurirati na EU tržištu, jer je to temelj u borbi za agresivniji nastup na domaćem tržištu, a što je još značajnije i za izlazak na međunarodna.
Iako Hrvatska ima sve prirodne predispozicije za proizvodnju hrane te za kvalitetne poljoprivredne proizvode i proizvode dodane vrijednosti, prirodni potencijali nisu dovoljni za ostvarenje ciljeva. Potrebno je dodatno investirati u nove tehnologije, modernizaciju proizvodnje, istraživanje i razvoj, digitalizaciju i podizanje znanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu