Ova i prošla godina samo dokazuju da je sadržaj i dalje – kralj. I to možda više nego ikad”, kaže Alen Kekić, vlasnik kreativne agencije I to nije sve! iz Zagreba, osvrćući se na proteklih godinu i pol dana života i rada u pandemiji.
Za mnoge je Covid-19 donio tek zaokret prema radu od kuće, no za marketinšku branšu značio je promjenu fokusa na korisničko iskustvo pa su se kroz kampanje provlačili elementi koji garantiraju sigurnost, zaštitu zdravlja, ali i utjecati na nove navike poput preferiranja online kupovine.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu