Cilj je smanjiti broj nesreća i tako reducirati pritisak na zdravstvene službe koje se sada bore s pandemijom koronavirusa, piše automobili.hr
Liječnici i lobisti biciklističkih udruga traže da se na cestama uvedu radikalno niska ograničenja brzine.
Cilj je smanjiti broj nesreća i tako reducirati pritisak na zdravstvene službe koje se sada bore s pandemijom koronavirusa, piše automobili.hr
Navode se primjeri Osla i Helsinkija koji su u većini gradskih zona uveli ograničenje 30 km/h i nakon toga razinu poginulih u prometu reducirali do nule.
Sad su se javili i Amerikanci koji, također, tvrda da brzine automobila treba smanjiti na nešto više do 30 km/h u gradovima te 90 km/h na autocestama.
Prije nekoliko dana u Nizozemskoj i službeno uvedeno ograničenje od 100 km/h na svim autocestama.
“Sretan sam da smo uspjeli zajedno pronaći rješenje”, izjavio je tada nizozemski premijer Mark Rutte novinarima.
Svakako treba uz to napomenuti da ovakvo ograničenje vrijedi između 6 sati ujutro i 19 sati popodne, a za ostatak dana i noći se primjenjuje “staro” ograničenje od 130 km/h.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu