Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Denis Vukorepa: Luka Rijeka uskoro počinje gradnju distribucijskog centra na Škrljevu

Autor: Tanja Čorak
19. ožujak 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Budući da nije riječ o zahtjevnijim poslovima, očekuje se da će centar profunkiconirati najkasnije za dvije godine

Ima dovoljno mjesta za sve na tržištu – komentirao je direktor Luke Rijeka Denis Vukorepa najavu da će Slovenci zajedno s Mađarima za potrebe Luke Koper graditi novi kontejnerski terminal u Mađarskoj. Vukorepa navodi da Luka Rijeka već pregovara sa svojim partnerima te najavljuje da luka kreće u joint venture gradnju distribucijskog centra na svojoj lokaciji u Škrljevu, smještenoj u industrijskoj zoni Bakar na 500.000 četvornih metara. Kako je objavio Poslovni dnevnik, nedavno je Luka Koper potpisala pismo namjere za zajedničku izgradnju kontejnerskog terminala u pograničnom mjestu Curtici s multinacionalnom kompanijom Trade Trans Invest i mađarskim MAV Kombi terminalom. U Cuetici smještenoj na mađarsko-rumunjskoj granici je važno željezničko čvorište i glavni željeznički granični prijelaz između Mađarske i Rumunjske, a mjesto je 17 kilometara udaljeno od rumunjskog grada Arada, najvažnijeg ekonomskog i poslovnog središta sjeverozapadne Rumunjske. Zbog najava jačanja konkurentnosti Luke Rijeka, direktnog takmaca koperske luke, realizacijom Rijeka Gateway Projecta i najavom o gradnji dvotračne i nizinske pruge prema Mađarskoj, analitičari tumače da ovim potezom Luka Koper osim što želi zadržati stabilno poslovanje želi održati i konkurentnost svojih ugovora na dulje staze. Vukorepa nije zabrinut zbog širenja koparskog poslovanja na mađarskom tržištu. Tumači da će skorašnjim ulaskom Hrvatske u EU ionako Bruxelles definirati pozicije. “Kao što su brodari počeli investirati u terminale, tako to sada čine i luke. Naši partneri, svjetske kompanije koji već posluju s Lukom Rijeka, pokazuju velik interes za gradnjom distribucijskog centra na Škrljevu odakle će se roba prevoziti do destinacija na kontinentu”, navodi Vukorepa. Na lokaciji u Škrljevu već su izdane sve nužne dozvole za gradnju, no kako je to područje bilo oduzeto luci, pa opet vraćeno, pravne formalnosti okončat će se kako se očekuje najkasnije za nekoliko mjeseci nakon čega se odmah kreće u gradnju distribucijskog centra. Gradit će se zapravo niz skladišta u koja će novim cestama iz luke stizati kontejneri i istovarivati robu namijenjenu odredištima po cijelom europskom kontinentu. Budući da u građevinskom smislu nije riječ o zahtjevnijim poslovima, očekuje se da će distribucijski centar profunkiconirati najkasnije za dvije godine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi




Ima dovoljno mjesta za sve na tržištu – komentirao je direktor Luke Rijeka Denis Vukorepa najavu da će Slovenci zajedno s Mađarima za potrebe Luke Koper graditi novi kontejnerski terminal u Mađarskoj. Vukorepa navodi da Luka Rijeka već pregovara sa svojim partnerima te najavljuje da luka kreće u joint venture gradnju distribucijskog centra na svojoj lokaciji u Škrljevu, smještenoj u industrijskoj zoni Bakar na 500.000 četvornih metara. Kako je objavio Poslovni dnevnik, nedavno je Luka Koper potpisala pismo namjere za zajedničku izgradnju kontejnerskog terminala u pograničnom mjestu Curtici s multinacionalnom kompanijom Trade Trans Invest i mađarskim MAV Kombi terminalom. U Cuetici smještenoj na mađarsko-rumunjskoj granici je važno željezničko čvorište i glavni željeznički granični prijelaz između Mađarske i Rumunjske, a mjesto je 17 kilometara udaljeno od rumunjskog grada Arada, najvažnijeg ekonomskog i poslovnog središta sjeverozapadne Rumunjske. Zbog najava jačanja konkurentnosti Luke Rijeka, direktnog takmaca koperske luke, realizacijom Rijeka Gateway Projecta i najavom o gradnji dvotračne i nizinske pruge prema Mađarskoj, analitičari tumače da ovim potezom Luka Koper osim što želi zadržati stabilno poslovanje želi održati i konkurentnost svojih ugovora na dulje staze. Vukorepa nije zabrinut zbog širenja koparskog poslovanja na mađarskom tržištu. Tumači da će skorašnjim ulaskom Hrvatske u EU ionako Bruxelles definirati pozicije. “Kao što su brodari počeli investirati u terminale, tako to sada čine i luke. Naši partneri, svjetske kompanije koji već posluju s Lukom Rijeka, pokazuju velik interes za gradnjom distribucijskog centra na Škrljevu odakle će se roba prevoziti do destinacija na kontinentu”, navodi Vukorepa. Na lokaciji u Škrljevu već su izdane sve nužne dozvole za gradnju, no kako je to područje bilo oduzeto luci, pa opet vraćeno, pravne formalnosti okončat će se kako se očekuje najkasnije za nekoliko mjeseci nakon čega se odmah kreće u gradnju distribucijskog centra. Gradit će se zapravo niz skladišta u koja će novim cestama iz luke stizati kontejneri i istovarivati robu namijenjenu odredištima po cijelom europskom kontinentu. Budući da u građevinskom smislu nije riječ o zahtjevnijim poslovima, očekuje se da će distribucijski centar profunkiconirati najkasnije za dvije godine.




Autor: Tanja Čorak
19. ožujak 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close