Novi vjetrovi koji su proteklih nekoliko godina "do kosti" ispremiješali strategiju korejskog proizvođača automobila Kia Motorsa i razbistrili mu posve nov smjer u borbi za što "masniji" tržišni udjel, na prag su mu, očito, donijeli samo dobro.
I to ponajviše upravo na našem kontinentu. Prošle je godine Kia u Europi prvi put uspjela sama sebi podići ljestvicu prodavši više od pola milijuna svojih vozila, konkretno – 502,845. Takav prodajni plus od oko 1,7 posto u odnosu na godinu ranije pomogao joj je ugrabiti također povijesnih 3,2 posto udjela na ukupnom automobilskom tržištu Starog kontinenta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu