U svom sam profesionalnom životu imao priliku raditi s brojnim pasioniranim dizajnerima. Ali dolaskom u Kiu otvorila mi se prilika da transformiram cijeli jedan brend u nešto stilski znatno izraženije, prepoznatljivo, mlado u srcu, tako reći. Naši modeli odišu takvim stavom. Ovim je riječima dugogodišnji šef dizajna Kije i njezin prvi nekorejski predsjednik Peter Schreyer započeo svoj laureatski govor kada mu je prije pet godina u Detroitu uručena nagrada za životno djelo.
Te riječi renomiranog dizajnera automobila uistinu odlično opisuju transformaciju koju je ova korejska automobilska marka proživjela proteklih godina uspjevši se pritom izboriti za svoje mjesto na brutalno kompetitivnom globalno tržištu. Sam je Schreyer u golemoj mjeri zaslužan za takav uspon Kijina renomea.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu