Vegeta ima novu limitiranu seriju s četiri inspirativna pakiranja, koja izgledaju kao pravi sastojak za kreativnu kuhinju. Korištene su osnovne boje ovog Podravkinog 'univerzalnog začina jelima' – plava po kojoj je brend već prepoznatljiv te žuta, crvena i zelena, boje samog proizvoda. Svako od četiri pakiranja ima prepoznatljiva Vegetina kuhara u novoj, zaigranoj pozi i 'mudrost' koja će pomoći da baš svako jelo bude savršeno.
Kako kaže Maša Ivanov, client service direktorica agencije Bruketa&Žinić&Grey, misao vodilja pri nastanku novih pakiranja bila im je učiniti Vegetu privlačnijom i bližom mlađim generacijama kroz izdanje ambalaže koju će svatko rado kupiti, skupljati, čuvati i pokloniti. "Mladi ljudi koji prate trendove, vole istraživati nove okuse, ali su praktični. To su žene i muškarci koji uživaju u hrani i dok kuhaju, kuhaju sa strašću. Uvijek su u potrazi za novim okusima, novim kulinarskim vještinama i načinima pripreme hrane, a svoja jela rado dijele s drugima", objašnjava Ivanov.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu