Dva tjedna nas dijele od početka Svjetskog prvenstva u nogometu u Rusiji, a isto tako i od prvog okršaja hrvatske reprezentacije na tom velikom sportskom spektaklu.
Tradicionalno, mnoge velike hrvatske tvrtke povodom ovakvih velikih događaja lansiraju marketinške kampanje koje se baziraju na zamjetljivim i luksuzno produciranim reklamnim spotovima. Niti ove godine to nije izostalo, a tradiciju nije izdala niti Zagrebačka pivovara čije reklame za Ožujsko pivo sve više postaju dio nacionalnog identiteta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.1, Padne promet …….nitko više nije bolestan..
2. Raste potrošnja alkohola.
3. S time djeci i ženama -ostaje manje u obiteljskom budžetu….pa, mislite kako i što..
4. NOgomet -treba ukinuti.
vi ste protiv nogometa, a navijate za bolest nacije, svašta
1, Padne promet …….nitko više nije bolestan..
2. Raste potrošnja alkohola.
3. S time djeci i ženama -ostaje manje u obiteljskom budžetu….pa, mislite kako i što..
4. NOgomet -treba ukinuti.
Uključite se u raspravu