Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Aspida od 48 investitora prikupila 105 tisuća eura

Autor: Poslovni.hr
10. srpanj 2017. u 14:08
Podijeli članak —
Marin Erceg, osnivač Aspide, Foto: P. Glebox / Pixsell

Treća kampanja na Funderbeamu SEE u 10 dana premašila cilj i nastavlja se još tri tjedna.

U manje od deset dana hrvatski startup Aspida na Funderbeamu SEE prikupio je više od traženih 100 tisuća eura investicije. U grupnom investiranju, u kojem je sudjelovalo 48 investitora, osnivač Aspide Marin Erceg za njen je daljnji razvoj prikupio 105 tisuća eura.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

“Jako sam zadovoljan početnim rezultatom kampanje te mi je plan nastaviti dalje s prikupljanjem sredstava tijekom iduća tri tjedna, na 150 ili čak 200 tisuća eura investicije”, kaže Erceg.

U manje od deset dana hrvatski startup Aspida na Funderbeamu SEE prikupio je više od traženih 100 tisuća eura investicije. U grupnom investiranju, u kojem je sudjelovalo 48 investitora, osnivač Aspide Marin Erceg za njen je daljnji razvoj prikupio 105 tisuća eura.

“Jako sam zadovoljan početnim rezultatom kampanje te mi je plan nastaviti dalje s prikupljanjem sredstava tijekom iduća tri tjedna, na 150 ili čak 200 tisuća eura investicije”, kaže Erceg.

Startup Aspida razvio je dva softverska proizvoda: brendiranu virtualnu tipkovnicu Izzy i prvu mobilnu aplikaciju za videonotifikacije na svijetu TVizzy. Marin Erceg bivši je direktor Zagrebačkih pekarni Klara, tvornice Croatia Baterija i trgovine za kućne ljubimce Zoo City. Izzy ima više od 200 tisuća korisnika te poslovno surađuje s Roviom i Hajdukom. TVizzy pak surađuje s Hrvatskim telekomom.“Najviše investitora došlo nam je iz Hrvatske, Estonije i Finske, ali ima ih i iz Njemačke, Turske te drugih zemalja”, kaže Erceg.

Aspida na Funderbeamu navodi da ima operacije u Hrvatskoj, Velikoj Britaniji i Makedoniji gdje zapošljava 5-9 radnika. Vodeći ulagači, koji vode kampanju grupnog investiranja su Miroslav Jeličić i Berislav Martić iz Jadran Kapitala.

Erceg navodi da je rad na kampanji posljednjih desetak dana bio vrlo intenzivan. “Ono što se ne vidi, a mora se raditi kako bi se polučio uspjeh je voditi niz sastanaka s potencijalnim ulagačima”, zaključuje Erceg.     

Autor: Poslovni.hr
10. srpanj 2017. u 14:08
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close