Prije nekoliko dana na burzi su po prvi put izlistane dionice Snap Inc., kompanije koja je izradila popularnu mobilnu aplikaciju Snapchat, preko koje se mogu slati poruke i multimedijalni sadržaji. Odmah prvi dan cijena dionice je skočila čak 44%, a u trenutku pisanja analize kompanija na burzi vrijedi više od 22 milijarde američkih dolara.
No, postoji problem – Snap Inc. već godinama radi s gubitkom. Neto gubitak u 2015. godini iznosio je 373 milijuna dolara, a u 2016. godini 515 milijuna dolara. Svi investitori koji kupuju ove dionice očekuju da će u roku nekoliko godina kompanija uspjeti prihodima nadmašiti troškove i opravdati visoku cijene dionice. No, s obzirom na brze promjene trendova na tržištu društvenih mreža i mobilnih uređaja, postoji pogućnost da će korisnici početi prelaziti na neke nove aplikacije i da Snap neće uspjeti postati profitabilan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu