Tvrtka Termometal iz Garešnice, za proizvodnju i distribuciju materijala i opreme za kućne i industrijske instalacije, osnovana je 1996. godine kao rezultat zajedničke ideje i poduzetničkog duha dvojice kolega koji napuštaju sigurnost svog radnom mjesta i odlučuju zaploviti poduzetničkim vodama pokrenuvši poslovanje novoosnovane tvrtke u garažama vlastitih obiteljskih kuća. Nakon godinu dana, tvrtka prelazi u stopostotno vlasništvo obitelji Miščević te ujedno ove godine slavi i 20. godišnjicu uspješnog poslovanja, za Poslovni je dnevnik otkrio jedan od inicijatora poslovanja Zoran Miščević. Kao njihov dosadašnji najveći uspjeh Miščević ističe fleksibilnost u prilagodbi tržištu i stratešku orijentiranost razvoja poslovanja u smjeru usvajanja novih tehnologija gdje na prvom mjestu navode primjenu IT tehnologije kao kanala prodaje i distribucije te primjenu naprednih CRM alata, koji su im omogućili da čak i kroz razdoblje krize ostvare kontinuiran rast rezultata poslovanja.
„Na svakom tržištu zdrava konkurencija je uvijek dobrodošla te koristi i razvoju poduzetništva i rezultira kvalitetnijom ponudom za krajnjeg kupca. Na žalost na tržištima poput hrvatskog, koje u usporedbi sa zapadnim zemljama još uvijek nije dovoljno uređeno, do izražaja dolazi nelojalna konkurencija, što se posebno osjeti u vremenima krize u kojima poslujemo proteklih sedam do osam godina. Ovakav nelojalni oblik konkurencije, u našoj branši često se očituje kroz stavljanje na tržište necertificiranih proizvoda i proizvoda upitne kvalitete, poslovanjem na crno, no moramo priznati da se na ovom području u proteklih par godina osjete pomaci, što zbog napora sa strane regulatora, što zbog sve veće osviještenosti kupaca da niska cijena nije jedini (ili odlučujući) faktor kod donošenja odluke o odabiru partnera, već se sve više pažnje posvećuje pouzdanosti i kvaliteti proizvoda, jamstvenim rokovima kao i općenito pouzdanosti i kvaliteti partnera ili trgovca s kojim se stupa u poslovni odnos“, nastavio je Miščević.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu