Dolazak češkog Malla prije više od dva mjeseca, pokretanje Agrokorove Abrakadabre, Ikein web shop, više od 450 tisuća artikala u ponudi internetskog portala e-kupi – početak su trenda koji će obilježiti ovu godinu. Revolucija u internetskoj prodaji započela je gotovo preko noći, iako u Hrvatskoj već nekoliko godina postoje ozbiljni internetski shopovi od kojih su neki tijekom vremena čak i ugašeni. Uostalom, sjeća li se više itko portala ponuda.com.
Nažalost neki su krenuli prerano, a drugi jednostavno promašili poslovni model. Kako god bilo, nakon godina pisanja i čitanja o uspjesima kineskog Alibabe ili američkog Amazona pohvalno je što na scenu ulaze i hrvatske kompanije, ali ne iz nacionalnog ponosa već čiste gospodarske računice. Ako uzmemo u obzir činjenicu da u ovom trenutku online možemo naručiti gotovo sve što možemo zamisliti, rijetko ćemo se upitati gdje je to proizvedeno. Ulazak u prostor web trgovine postao je za zapadne kompanije podjednako težak kao i prije dosta vremena ulazak na police velikih trgovaca poput Walmarta i Carrefoura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu