Hrvatski građani brzo usvajaju globalne trendove koje kreiraju kartičarske kuće, poput beskontaktnog plaćanja, iako nisu u samom svjetskom vrhu pri korištenju najnovijih tehnologija, rečeno je u srijedu prilikom prezentacije Mastercardovog istraživanja o korištenju kartica i navikama potrošača.
Direktorica Mastercarda za Hrvatsku Sanja Žigić kazala je da je istraživanje Masterindex provedeno u listopadu na uzorku od 1005 ispitanika, uz ostalo pokazalo da se beskontaktnim plaćanjem služi 40 posto ispitanika dok je 91 posto anketiranih za njega čulo. Podsjetila je da je taj vid plaćanja u Hrvatskoj uveden tek krajem 2012. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu