Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

U Euromodulu se nadaju da će i dalje poslovati sa Zagrebom

Autor: Tanja Čorak
28. prosinac 2006. u 06:30
Podijeli članak —

Babić: Nema razloga da uvoze jer Euromodul uz povoljnu cijunu te može zadovoljiti sve tehničke uvjete

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Euromodul d.o.o. najjača je tvrtka u Hrvatskoj u proizvodnji gradske opreme, primjerice nadstrešnica na autobusnim stajalištima, kanti za smeće i drugih sličnih objekata čija površina služi i kao površina za oglašavanje. Najavljenom prodajom udjela gradske zagrebačke tvrtke Zagrebplakat pozicija Euromodula na hrvatskom tržištu postaje upitna.

Babić: Nema razloga da uvoze jer Euromodul uz povoljnu cijunu te može zadovoljiti sve tehničke uvjete

Euromodul d.o.o. najjača je tvrtka u Hrvatskoj u proizvodnji gradske opreme, primjerice nadstrešnica na autobusnim stajalištima, kanti za smeće i drugih sličnih objekata čija površina služi i kao površina za oglašavanje. Najavljenom prodajom udjela gradske zagrebačke tvrtke Zagrebplakat pozicija Euromodula na hrvatskom tržištu postaje upitna.

Bojazan zbog monopola
Još na proljeće kada je u sklopu zagrebačkog holdinga osnovana nova tvrtka Zagrebplakat pojavile su se bojazni prvo zbog stvaranja monopola mogućim udruživanjem dvaju najvećih providera oglasnih prostora, tvrtki Europlakat proreklam i Metropolis medije, pa onda i bojazni da bi jačanje monopola dovelo do izguravanja domaćih proizvođača gradske opreme. Europlakat proreklam je na kraju, unatoč monopolističkoj koncentraciji, ljetos kupio Metropolis mediju. Fuzija rezultira otpuštanjem djelatnika i promjenom imena u Europlakat. Otvaranjem natječaja za izbor strateškog partnera u Zagrebplakatu postaje neizvjesna i domaća proizvodnja gradske opreme osobito ako se ostvare predviđanja da će novi partner Zagrebplakata postati Europlakat. Oni su pak poznati po načinu poslovanja da ulažući u širenje mreže veleplakata, ulažu i u gradsku opremu, koju su do sada nabavljali od Euromodula. Kako je tržište oglasnih površina u regiji odavno podijeljeno među multinacionlanim kompanijama, tako tvrtku Europlakat vlasničkom mrežom podupire multinacionalna kompanija JC Decaux. JC Decaux vodeća je kompanija u svijetu po pristupu opremanja gradova gradskom opremom, a Europlakat je pak dominantan provider na hrvatskom, ali i srpskom tržištu. Vodeći ljudi providerskih tvrtki u Hrvatskoj tumačili su da je ideja gradonačelnika Milana Bandića o osnivanju gradske tvrtke koja će preuzeti ulično oglašavanje (a time i polovicu prihoda privatnim poduzećima jer zagrebački oglasni prostori čine 50 posto u ukupnom tržišnom oglašivačkom kolaču) nastala za vrijeme posjeta bečkom gradonačelniku. Tada je navodno postignut usmeni dogovor o ulasku JC Decauxa u Zagreb preko Europlakata.

Važan ‘know how’
Čelnik zagrebačkog holdinga Slobodan Ljubičić komentirao je prilikom osnivanja Zagrebplakata da će se u izboru strateškog partnera voditi računa o financijskoj strani ponuđača, ali čak i više gledati know how te koncept razvoja koji nude. Osnivač i vlasnik Euromodula Dragutin Babić smatra da će Euromodul i dalje nastaviti s isporukom gradske opreme gradu Zagrebu. Nema razloga da idu na uvoz opreme kad je Euromodul sa svojom cijenom povoljniji, a izvedbom možemo zadovoljiti i tehničke i komercijalne uvjete. Vjerujemo da će i dalje s nama poslovati”, komentira Babić, uzdajući se u raspisivanje javnih natječaja. Euromodul isporučuje opremu Sarajevu, Budimpešti i Zagrebu. Osim gradske opreme proizvode stambene i radne kontejnere. Nedavnim otvaranjem tvornice u Srbiji proizvodnja asortimana je podijeljena: u tvornici izgrađenoj u Novoj Pazovi proizvodit će se dvije vrste kontejnera, a u Hrvatskoj gradska oprema. Euromodul je investirao 600.000 eura u gradnju nove tvornice u Industrijskoj zoni Nova Pazova blizu Beograda gdje su kupili 5000 metara četvornih površine. Proizvodni asortiman Euromodula podrazumijeva i gamu kioska, štandova za tržnice, ali i proizvodnju prenosivih kuća preko tzv. programa gradnje prenosivih montažnih prefabiriciranih stambenih jedinica. Riječ je o malim bungalovima koji služe kao male kuće za odmor. Od većih poslova koje su dobivali u Hrvatskoj Babić izdvaja posao vrijedan dva milijuna eura – uređenje glavnog trga u Osijeku kojemu su isporučili opremu po njihovu projektu – ali i novu zgradu Croatia osiguranja za koju su izradili sanitarne prostorije koje su inače izdvojene od ostalih pa onda uklopljene u fasadu zgrade.

Autor: Tanja Čorak
28. prosinac 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close