Ako pitate svoje prijatelje što su zanimljivo u zadnje vrijeme pročitali ili pogledali na TV-u, vrlo vjerojatno će te dobiti odgovor sličan ovome: 'Pojma nemam nisam otvorio novine ili upalio TV danima!'
Internet, globalna komunikacijska mreža u relativno kratkom vremenu pretvorio se iz povremenog alata u glavni način na koji se oglašavamo prema našoj ciljnoj skupini. U svojim počecima nije bio velik potencijal za poslovni svijet i marketinške aktivnosti, ali brzim razvojem tehnologije mogućnosti su postale gotovo neograničene te u ovom trenutku svaki marketinški odjel može besplatno promovirati tvrtku i proizvode.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu