Glas internetske zajednice potaknuo je Coca-Colu da u prodaju vrati svoje piće Surge koje je bila povukla prije više od jednog desetljeća.
Surge je Coca-Colino gazirano piće s okusom limuna koje se pojavilo u drugoj polovici devedesetih kao konkurentski odgovor na Pepsijev Mountain Dew. Proizvod je ubrzo postao dio popularne kulture toga desetljeća, zahvaljujući i agresivnoj marketinškoj kampaniji usmjerenoj prema mladim ljudima, pogotovo onima koji su skloni ekstremnim sportovima i aktivnom životnom stilom. Međutim, početkom novog stoljeća prodaja je počela opadati pa je Surge 2002. godine nestao s polica trgovina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu