Klijenti gotovo svakodnevno koriste m-zabu radi kontrole svojih financija – za uvide u stanja i promete po računima, informiranje o troškovima po karticama i o drugim obvezama i dugovanjima. No u 2013. je ujedno zapažen i rast sklonosti korištenja mobitela kao načina plaćanja – rast plaćanja m-zabom u 2013. iznosio je čak 90%. Ovaj izuzetno pozitivan trend posljedica je i naglog rasta prodaje smartphone uređaja u Hrvatskoj
Prema pokazateljima iz posljednjeg tromjesečja 2013. godine, klijenti Zagrebačke banke sve više se opredjeljuju za poslovanje putem direktnih kanala, mobilnog i Internet bankarstva. Naime, od listopada do prosinca prošle godine registrirano je 5 milijuna prijava (ulaza) na m-zabu i 3,8 milijuna prijava na e-zabu, dok je broj dolazaka klijenata u poslovnice Banke iznosio oko 2,4 milijuna. Navedeno potvrđuje očekivani prirodni, ujedno i globalni trend migracije na praktične i sveprisutne digitalne kanale – klijenti svoje svakodnevne jednostavne financijske potrebe sve više ispunjavaju samostalno, putem online usluga, te poslovnice Banke nastavljaju koristiti za složenije potrebe financiranja i savjetovanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu