Potrošači u Sjedinjenim Državama iskazali su u trećem tromjesečju najveći optimizam u šest godina, a snažno je poboljšano i povjerenje potrošača u Europi, uključujući Hrvatsku, iako su hrvatski potrošači i dalje među najvećim pesimistima, pokazalo je globalno istraživanje tvrtke Nielsen.
Globalni indeks povjerenja potrošača, koji izrađuje globalna istraživačka tvrtka Nielsen, u trećem je tromjesečju ostao nepromijenjen u odnosu na prethodna tri mjeseca, na 94 boda, dok je u usporedbi s istim razdobljem prošle godine uvećan za dva boda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu