Prvi rezultati studije za kanal Dunav-Morava-Vardar pokazali su opravdanost izgradnje, piše beogradska Politika, navodeći izjavu Dragana Dunčića, v.d. direktora Republičke agencije za prostorno planiranje. Riječ je o projektu više puta spominjanom u javnosti Srbije, posebice u vrijeme izbora, ali sada studija koju je izradila kineska kompanija China Gezhouba izgradnju čini nešto izglednijom.
U svakom slučaju, riječ je o prilično krupnom projektu čak i za države daleko veće i bogatije Srbije (bile bi uključene Makedonija i Grčka) jer se procenjuje da bi dužina plovnog kanala Dunav-Morava-Vardar iznosila oko 650 kilometara, pri čemu se predviđa i izgradnja 58 prevodnica, (brana koje omogućavaju plovidbu kod razlika u nadmorskoj visini rijeke) i pet dizala za brodove. Izgradnja kanala bi, kako je rekao Dunčić, stajala znatno manje manje nego što se do sada moglo čuti, a spominjala se investicija vrijedna 10 do 15 milijardi eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu