Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nakon bezbroj nijansi sive, spremni ste za žute hlače

Autor: Tatjana Tadić
14. ožujak 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Marcel Krug, managing direktor brenda Joop!

Hrvatska ima dugu ljetnu sezonu i visoku modnu svijest koju odsada zadovoljavaju Joop! i novi brend na tržištu – Strellson.

Eksplozijom boja na plakatima najavljeno je otvaranje multibrend trgovine Heraldi u vlasništvu Slavka Fruka na 200 četvornih metara u centru Zagreba.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Pažnja s kojom se odijevaju zagrepčanke je legendarna, no muška se  ponuda do sada temeljila na svim nijansama sive. Pitali smo Thomasa Jaegera, managing  direktora brenda Strellson i Marcela Kruga, managing direktora brenda Joop! da nam pojasne novosti koje će globalna tekstilna tvrtka Holy Fashion Group donijeti Zagrebu.   

Eksplozijom boja na plakatima najavljeno je otvaranje multibrend trgovine Heraldi u vlasništvu Slavka Fruka na 200 četvornih metara u centru Zagreba.

Pažnja s kojom se odijevaju zagrepčanke je legendarna, no muška se  ponuda do sada temeljila na svim nijansama sive. Pitali smo Thomasa Jaegera, managing  direktora brenda Strellson i Marcela Kruga, managing direktora brenda Joop! da nam pojasne novosti koje će globalna tekstilna tvrtka Holy Fashion Group donijeti Zagrebu.   

Mislite li da su hrvatski muškarci spremni za eksploziju boja koju nudite u brandovima Joop! i Strellson? Bojite li se da su prekonzervativni? 
Imajući na umu kako su Hrvati, s jedne strane konzervativni, ali i vrlo modno osviješten narod, uvjereni smo kako ćemo "pogoditi" potrebe i navike Hrvata s oba branda – i sa Strellsonom i s Joopom!. Hrvatska ima dugu ljetna sezonu i vjerujemo kako boje postaju glavni aduti kolekcija, čak i kod muškog dijela publike. Smatramo kako tako možemo uskladiti modne potrebe i navike Hrvata, ali ujedno i zadovoljiti potražnju za ekskluzivnim outfitima. 

Jeste li bili u Zagrebu procijeniti trgovine muške odjeće? Kako ste odabrali lokaciju? Koji su bili uvjeti? 
Prije otvaranja trgovine proveli smo screening tržišta, a s obzirom na već postojeće poslovne veze u Zagrebu, imali smo dosta informacija o hrvatskom tržištu te znanja o navikama hrvatskih kupaca. 

Koje su vaše ciljne skupine za brendove Joop! i Strellson?
Muškarci koji nose Strellson imaju između 25 i 40 godina, no to nije pravilo. I muškarci od 60 godina starosti nose Stellson. Strellson je brand za muškarce bezvremenskog duha; muškarce koji razmišljaju i djeluju globalno, mnogo riskiraju, ali i koji su uspješni. Strellson je brand koji vi nosite – on ne nosi vas. Dizajniran u Švicarskoj, proizveden u Europi, a nose ga u cijelom svijetu. Joop! je usmjeren prema samouvjerenim pojedincima, muškaracima +35 godina, koji uživaju u modi, dizajnu i urbanom stilu života. Joopova! ciljna skupina posebnu pozornost pridaje dizajnu i kvaliteti osobnog, tj. individualnog stila. Joop! karakterizira određena distanciranost i mističnost, u odnosu na otvorenost svjetonadzora koje donosi Strellson.

Koje linije Strellsona dovodite u Zagreb? 
Moda za muškarce počinje i završava sa savršenim odijelom. Strellson Premium je linija odjeća za pojedince koji su uspješni u svom poslu, u svojim tvrtkama. Imaju vlastiti stil. Jasne linije s jasnim DNK kodom. Švicarski Parka križ u logotipu Strellson sportske linije označava podrijetlo brenda. On je oznaka za aktivan život, znak za slobodu te dizajn. Švicarski proizvod kojeg ljudi razumiju, prepoznaju i žele. Joop! Collection i Joop! Casual kolekcije karakteriziraju profinjene linije s finim završnim detaljima; linije koje su senzualne i seksipilne. Jasni rezovi, igra intenziteta boja i suptilne nijanse obilježavaju prepoznatljiv Joop! stil.  

Kakve rezultate očekujete? 
Vrlo smo optimistični i vjerujemo kako će naše kolekcije zadovoljiti hrvatsko tržište. Ovisno o rezultatima, u prvih šest mjeseci poslovanja kroz multibrend Heraldi for men, planiramo otvoriti još jednu Strellson i Joop! trgovinu.  

Holy Fashion Group

Švicarska tekstilna tvrtka

Holy Fashion Group je globalna tekstilna tvrtka koja dizajnira, proizvodi te prodaje modne i lifestyle proizvode i pritom, prema riječima Jaegera i Kruga, bilježi kontinuirani rast. Globalni top brandovi, poput Joopa!, Strellsona i Windsora samo su dio ponude trtke čije je sjedište u Kreuzlingenu u Švicarskoj, dok je vodstvo tvrtke, zaduženo za ženske brendove, u njemačkom mjestu Bielefeld.

Autor: Tatjana Tadić
14. ožujak 2013. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close