Ukidanje mogućnosti odbijanja pretporeza pri kupnji novog automobila te povećanje PDV-a u domaćoj je autoindustriji pokosilo prve žrtve. Odnosno, tu su granu već poprilično osiromašenoga gospodarstva pokušaji kratkoročnog punjenja proračuna još jedanput bacili na koljena. U odnosu na ožujak – kad su se još zbrajali novoregistrirani auti iz veljače, prije primjene navedenih odredbi – broj vozila prodanih u travnju pao je za 30,48 posto!
Ukupan pad 8,07 posto
Usporedimo li prodaju novih automobila s onom iz lanjskog travnja, govorimo o padu od šokantnih 36,75 posto. Brojke su tek za nijansu utješnije kad usporedimo ukupnu prodaju, od siječnja do kraja travnja, za ovu (13.459) i prošlu godinu. Tada se pad svodi na “samo” 8,07 posto. Kada ovo prevedemo u konkretne brojke, tijekom travnja ove godine, navodi Promocija plus, prodano je samo 2627 novih osobnih automobila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu