Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kijina limuzina konkurira u biznis klasi vozila

Autor: Mladen Milčić,24sata
26. travanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —

Razlog zašto se tako dugo čekalo da Kia Optima stigne i na europsko tržište bio je slatki problem svakog (auto) industrijalca – nemogućnost da udovolji velikoj potražnji tržišta

Gotovo dvije godine nakon dolaska na ostala svjetska tržišta Kijina limuzina srednje klase početkom godine stigla je i u Europu. Na Optimu se dugo čekalo zbog prevelike potražnje! Za europsko tržište na Optimi je prilagođena šasija i ovijes. Nastavljene su smjernice Kije da svaki novi model mora biti sportskiji – niži, širi i duži od prethodnika. Optima je nastala na platformi Hyundai Sonate pa je dužinom od 484,5 cm deset centimetara duža od bratskog Hyundaija i40m, a sedam centimetara od VW Passata.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Veliki međuosovinski razmak od 279,5 cm rezultirao je prostranom kabinom. Ni visoki ljudi neće imati primjedbe na prostor za glavu i noge na stražnjoj klupi. Prtljažnik zaprima 505 litara. Ipak, ono što oduševljava je kokpit. Instrumenti su okrenuti prema vozaču i vozačko okruženje nas pomalo podsjeća na Saabovo. Dakle, sve je pregledno i na svome mjestu. Kijina limuzina nudi se s dva motora, 1,7-litreni turbodizelaš od 136 KS i 325 Nm okretnog momenta te 2-litreni benzinac od 170 KS. Ove će godine biti predstavljen i prvi Kijin hibrid. Isprobali smo dizelski motor i možemo reći da sasvim solidno pokreće nemali automobil. Za prijenos snage koriste se ručni i automatski mjenjači, oba sa šest stupnjeva prijenosa. Optima nudi mnoge moderne sustave i tehnologije poput automatskog parkiranja, električne parkirne kočnice i memorije sjedala, a dolazi i uz vrhunski Infinity audiosustav. Najveći su joj konkurenti (i cjenovno) VW Passat, Toyota Avensis, Honda Accord i dr.˝

Gotovo dvije godine nakon dolaska na ostala svjetska tržišta Kijina limuzina srednje klase početkom godine stigla je i u Europu. Na Optimu se dugo čekalo zbog prevelike potražnje! Za europsko tržište na Optimi je prilagođena šasija i ovijes. Nastavljene su smjernice Kije da svaki novi model mora biti sportskiji – niži, širi i duži od prethodnika. Optima je nastala na platformi Hyundai Sonate pa je dužinom od 484,5 cm deset centimetara duža od bratskog Hyundaija i40m, a sedam centimetara od VW Passata.

Veliki međuosovinski razmak od 279,5 cm rezultirao je prostranom kabinom. Ni visoki ljudi neće imati primjedbe na prostor za glavu i noge na stražnjoj klupi. Prtljažnik zaprima 505 litara. Ipak, ono što oduševljava je kokpit. Instrumenti su okrenuti prema vozaču i vozačko okruženje nas pomalo podsjeća na Saabovo. Dakle, sve je pregledno i na svome mjestu. Kijina limuzina nudi se s dva motora, 1,7-litreni turbodizelaš od 136 KS i 325 Nm okretnog momenta te 2-litreni benzinac od 170 KS. Ove će godine biti predstavljen i prvi Kijin hibrid. Isprobali smo dizelski motor i možemo reći da sasvim solidno pokreće nemali automobil. Za prijenos snage koriste se ručni i automatski mjenjači, oba sa šest stupnjeva prijenosa. Optima nudi mnoge moderne sustave i tehnologije poput automatskog parkiranja, električne parkirne kočnice i memorije sjedala, a dolazi i uz vrhunski Infinity audiosustav. Najveći su joj konkurenti (i cjenovno) VW Passat, Toyota Avensis, Honda Accord i dr.˝

Autor: Mladen Milčić,24sata
26. travanj 2012. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close