Gotovo dvije godine nakon dolaska na ostala svjetska tržišta Kijina limuzina srednje klase početkom godine stigla je i u Europu. Na Optimu se dugo čekalo zbog prevelike potražnje! Za europsko tržište na Optimi je prilagođena šasija i ovijes. Nastavljene su smjernice Kije da svaki novi model mora biti sportskiji – niži, širi i duži od prethodnika. Optima je nastala na platformi Hyundai Sonate pa je dužinom od 484,5 cm deset centimetara duža od bratskog Hyundaija i40m, a sedam centimetara od VW Passata.
Veliki međuosovinski razmak od 279,5 cm rezultirao je prostranom kabinom. Ni visoki ljudi neće imati primjedbe na prostor za glavu i noge na stražnjoj klupi. Prtljažnik zaprima 505 litara. Ipak, ono što oduševljava je kokpit. Instrumenti su okrenuti prema vozaču i vozačko okruženje nas pomalo podsjeća na Saabovo. Dakle, sve je pregledno i na svome mjestu. Kijina limuzina nudi se s dva motora, 1,7-litreni turbodizelaš od 136 KS i 325 Nm okretnog momenta te 2-litreni benzinac od 170 KS. Ove će godine biti predstavljen i prvi Kijin hibrid. Isprobali smo dizelski motor i možemo reći da sasvim solidno pokreće nemali automobil. Za prijenos snage koriste se ručni i automatski mjenjači, oba sa šest stupnjeva prijenosa. Optima nudi mnoge moderne sustave i tehnologije poput automatskog parkiranja, električne parkirne kočnice i memorije sjedala, a dolazi i uz vrhunski Infinity audiosustav. Najveći su joj konkurenti (i cjenovno) VW Passat, Toyota Avensis, Honda Accord i dr.˝
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu