Googleovom akvizicijom AdMoba u srpnju 2010. tom se internetskom divu pridružio i Robbie Douek. U prosincu 2011. Douek je postao šef mobilnih rješenja za Google diljem jugoistočne Europe, Bliskog istoka i Afrike, a zadatak mu je pronaći mobilna rješenja i njihova provedba. Douek će biti i jedan od predavača na ovogodišnjem festivalu oglašavanja IdejiX, a za čitatelje Poslovnog dnevnika govori o budućnosti mobilnog oglašavanja.
Koliko se oglašavanje na mobitelima promijenilo posljednjih pet godina?
Prvo, i najvažnije, potrošači koriste mobitele kao ludi, što pomaže da se ta platforma razvija snažnim tempom. Pametni telefoni i tableti nastavljaju osvajati tržište: svakoga se dana aktivira 850.000 Android uređaja, Apple uspješno lansira nove verzije iPhona i iPada, a Amazon je predstavio svoj Flame tablet. Pritom ponašanje potrošača ne ukazuje na usporavanje tržišta mobitela: IDC predviđa da će do 2015. u SAD-u više ljudi pristupati internetu mobilnom platformom nego kompjutorom. Zbog toga je posljednjih godina došlo i do velike promjene kod oglašivača. Umjesto da se pitaju “zašto”, počeli su se pitati “kako” se oglašavati na mobitelima. Formati dizajnirani za mobilne uređaje pokazali su se uspješnima za oglašivače jer su relevantni potrošačima. “Klikni za poziv” odličan je primjer. Pokrenuli smo taj format početkom 2010., a sada više od 500.000 ljudi “klika” takve oglase i radi milijune poziva mjesečno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu