Za razliku od većine web trgovina u Hrvatskoj, koje su ove godine zabilježile rast prihoda od 20 do 30 posto, Algoritam.hr ostvario je rast od 115 posto. Algoritam.hr je web trgovina koju je prije tri godine pokrenuo Algoritam, jedna od najvećih knjižara u Hrvatskoj. Ovogodišnji rezultat još je bolji kad se zna da je upravo online izdanje te knjižare ostvarilo veći rast prometa nego što ga imaju Algoritmove poslovnice u “fizičkom” svijetu.
Klub sa 20.000 članova
Ukupno je više od te web trgovine ostvareno 10.000 prodajnih transakcija u kojima su prosječno naručena četiri proizvoda. Kako tvrdi Siniša Begović, voditelj web trgovine Algoritam.hr, ključ takvog rasta je u drukčijem pristupu kupcima. Algoritam.hr u zadnjih je godinu dana razvio cijeli niz metoda na temelju kojih je povećao zadovoljstvo svojih kupaca i time broj ponavljanja narudžbi. “Umjesto velikih ulaganja u sve atraktivniji i ergonomičniji dizajn naše web trgovine, odlučili smo se naglasak staviti na prodaju. Tako smo tijekom ove godine počeli raditi na dodatnom poboljšanju komunikacije i odnosa spram naših kupaca i posjetitelja. Tehnologije koje smo prije koristili samo za promociju i davanje informacija, poput Live support, usluge koja omogućava da posjetitelji mogu s našim operaterima komunicirati u realnom vremenu, pretvorili smo u prodajni kanal. Nadalje, aktivnije smo se posvetili našem klubu, tako da korisnicima nudimo niz pogodnosti ako se učlane i konačno, poradili smo na proširenju izbora artikala koje nudimo”, izjavio je Begović. Algoritam online klub danas broji više od 20.000 članova. Begović je posebno zadovoljan tom brojkom jer tvrdi da je upravo kvalitetnija komunikacija s članovima kluba utjecala na veliki rast broja narudžbi budući da su oni i po nekoliko puta dolazili na njihov web i obavljali kupnju. Za početak, po istom principu po kojem veliki trgovački lanci ubacuju svoje promidžbene materijale u vaše sandučiće, tako je Algoritam.hr počeo na tjednoj bazi u e-mail sandučiće svojih članova ubacivati newslettere. Nadalje, članovima su ponuđeni simbolični popusti od jedan do tri posto, jer oni, navodno, nisu odlučujući faktor za članstvo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu