Modna kompanija Levi Strauss & Co zabilježila je u svom drugom fiskalnom tromjesečju snažan pad profita od čak 98 posto, a uzrok tome je slabija prodaja brendova Levi i Dockers na američkom tržištu.
Neto dobit kompanije potonula je u drugom kvartalu na milijun dolara u odnosu na 46 milijuna u istom periodu prošle godine, piše Wall Street Jornal. Prihodi su skliznuli za 8 posto na 936 milijuna dolara. Drugo tromjesečje Levi’sa završava 25. svibnja. Slaba prodaja u SAD-u manjim dijelom ublažena je rastom prihoda na azijskom i europskom tržištu. Loše rezultate kompanija iz San Francisca opravdava teškom gospodarskom situacijom u SAD-u te problemima u implementaciji novog poslovnog softvera koji su privremeno stvorili zastoje u isporukama robe, uslijed čega su pojedini trgovački lanci otkazali svoje narudžbe. Iz Levi’sa poručuju da će ostatak godine biti izazovan s obzirom na nepovoljne globalne gospodarske pokazatelje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu