Hrvatska aplikacija za globalno tržište – Lociraj popust

Mobilna aplikacija “Lociraj popust” od danas je dostupna na App Storeu, a kroz tjedan dana i na Android Marketu i pomoći će vam da ubuduće kupujete jeftinije. Na tržištu je od jučer dostupna aplikacija trojice developera - Deana Dragičevića, Hrvoja Petričevića i Mladena Sikirice. Aplikacija će pronaći sve trgovce koji nude popuste – u krugu od kilometar, pet, deset pa sve do tristo. U debitantskom danu na AppStoreu aplikacija je preuzeta preko 300 puta.

“Lociraj popust” aplikacija je koja će korisnicima pomoći u pretraživanju prodajnih mjesta koji nude određene popuste na pojedine proizvode i to prema kategorijama poput: kupovina, gastro, moda, zabava, lifestyle itd. Također, aplikacija će korisnika odvesti do točne lokacije prodajnog mjesta, što uključuje i detaljne upute za vožnju. S druge strane tvrtkama će ponuditi na našem području potpuno novi, izrazito efikasan oblik oglašavanja prema lokacijama.

Kako aplikacija funkcionira?
“Primjerice, u centru ste Zagreba i želite nešto pojesti. Aplikacija ”Lociraj popust“ pronaći će sve restorane koji nude jela po sniženim cijenama, kilometar, dva ili deset oko vas. Koliko poželite. S druge strane, veliki trgovački lanci gotovo svakodnevno imaju određene proizvode na popustu, no tko će čitati sve letke koje nam ostavljaju u poštanskom sandučiću. Pomoću naše aplikacije takve snižene proizvode moći ćete pronaći u svega nekoliko sekundi putem svog smartphonea,” objašnjava Dean Dragičević.

Dragičević ističe kako će oglašivači ovu aplikaciju za oglašavanje do 31.01.2012. godine moći koristiti potpuno besplatno, a ona će korisnicima Appleovih uređaja i uređaja koji rade na Googleovom operativnom sustavu Android biti besplatno dostupna uvijek.

Ono što aplikaciju “Lociraj popust” čini inovativnom na globalnoj razini jest sustav koji će korisnika obavijestiti o određenom popustu bez da on uopće pretražuje. Kako on točno funkcionira?

Kreiranje potražnje
“Ukoliko korisnik naše aplikacije u narednih mjesec dana planira kupiti npr. prijenosno računalo (koje trenutno nije na popustu) sustav mu nudi mogućnost kreiranja alarma za tim proizvodom. Kada korisnik kreira alarm odnosno zahtjev za nekim proizvodom/uslugom istog trenutka svi naši poslovni partneri na svojim web sučeljima mogu vidjeti taj zahtjev. Tada, naravno koristeći te alarme poslovni partneri mogu kreirati svoju ponudu, točno prema potrebama korisnika. Onog trenutka kad se objavi popust na (u ovom slučaju prijenosno računalo) korisnik putem aplikacije dobiva obavijest da se na tržištu pojavilo prijenosno računalo kod određenog trgovca na popustu,” objašnjava Dragičević.

Cijeli razgovor možete pročitati ovdje.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!