Reklamna agencija Bruketa&Žinić OM apsolutni je pobjednik natjecateljskog dijela IdejeX kojim je noćas zatvoren taj nacionalni festival oglašavanja.
Žinić: Bruketa i ja prve smo poslove dobivali u Gjuri oko 2 u noći
Bruketa&Žinić slavili su u čak osam kategorija te osvojili Grand prix festivala za kampanju Hrvatske pošte “QR marka”. Drugu godinu zaredom dodjeljena im je i nagrada za najbolju agenciju godine čime su samo dodatno potvrdili svoj dominantni status.
“QR marka” Hrvatske pošte proglašena je i oglasom godine, dok je nagradu olašivača godine osvojila Raiffeisenbank Austria. Posebnu Styrijinu nagradu za najbolji tiskani oglas u Specijalu osvojio je Peugeot, dok je nagrada “Cross-Media integration by Styria” dodijeljena Generali osiguranju.
Tijekom zabavnog programa dodijele nagrada koji se odvijao u prostorima bivšeg casina u Umagu, proglašeno je ukupno 28 dobitnika X i Mixx nagrada koje su dodijeljene za najbolje radove u kreativnom oglašavanju u tradicionalnim i online medijima.
Nagrade X dodijeljene su u 21 kategoriji među konkurencijom od 161 rada, dok su nagrade Mixx za najbolje oglašivačke radove u online/digitalnim medijima dodijeljene u sedam kategorija, a za njih je konkuriralo 73 rada. Posebnu nagradu “Best in Show”, među digitalnim kampanjama osvojila je agencija Drap za One2Playevu kampanju “Euromania 2012”.
Foto: Goran Matošević
Nagrade X u skupini Najbolje na tržištu osvojili su:
– Hrana – “Slastistika”, Unex Grupa za klijenta Zvijezdu
– Pića – “Pan ljeto”, Imago reklamna agencija za Carlsberg Croatia
– Moda, zdravlje i ljepota – “Počinak”, agencija Bruketa&Žinić OM za Belupo
– Trgovina – “Krpe”, BBDO Zagreb/Studio Dogan za vinoteku Bornstein
– Turizam, kultura i slobodno vrijeme – “Vizualni identitet hotela Lone”, Bruketa&Žinić OM za Maistru
– Transport i auto moto industrija – U ovoj kategoriji žiri nije dodijelio nagradu
– Telekomunikacije – “Bonbon – Moron/Debil/Kreten”, Fahrenheit za T-Hrvatski Telekom
– Mediji i izdavaštvo – U ovoj kategoriji žiri nije dodijelio nagradu
– Financijske i osiguravajuće usluge – “U dobroj formi TV”, Imago reklamna agencija za Raiffeisenbank Austria
– Poslovne usluge i proizvodi za industriju – “QR marka”, Bruketa&Žinić OM za Hrvatsku poštu
– Društvene akcije – “Kućicin dobri buvljak”, Imago reklamna agencija za Udrugu Druga pomoć
– Samopromocija/korporativne komunikacije “Bruketa&Žinić: izložba”, Bruketa&Žinić OM za Bruketa&Žinić OM
– Ostalo – U ovoj kategoriji žiri nije dodijelio nagradu
Nagrade X u skupini Najbolje od zanata dobili su:
– Najbolja upotreba lokalne kulture – U ovoj kategoriji žiri nije dodijelio nagradu
– Najoriginalnija komunikacijska strategija – “Welcome project (najveća dobrodošlica na svijetu), Imago reklamna agencija za Projektil
– Najinspirativnija ideja – ”Stina“, Bruketa&Žinić OM i Brandoctor za Jako vino
– Najbolja izvedbena vještina/produkcija u nekom oglasnom sredstvu – ”1000 free
SMS-ova“, Publicis za Bonbon
– Najbolja upotreba tehnologije – ”QR marka“, Bruketa&Žinić OM za Hrvatsku Poštu
– Najbolji dizajn i art direction – ”Stina“, Bruketa&Žinić OM i Brandoctor za Jako vino
– Najbolje integrirana kampanja – ”Ante traži zvijezdu“, Grey Worldwide Zagreb
za Tomato
– Najbolji copywriting – ”Epimen kapsule”, Imago reklamna agencija za Epimen
O pobjednicima nagrada X odlučivao je stručni žiri u sastavu:
Vanja Blumenšajn (Imago), Veljko Žvan (Grey), Igor Mladinović (McCann Erickson), Kruno Serdar (Unex), Boris Belak (Luminus Creative), Ana Lozica (Proximity Zagreb), Krešimir Purgar (Publicis), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić OM), Siniša Waldinger (BBDO).
Za nagradu Mixx nagrađeni radovi i agencije prema kategorijama su:
– Brand Awareness and Positioning – “Euromania 2012”, Drap za klijenta One2Play
– Brand/Product Launch – Brlog i Bruketa&Žinić za online kampanju Kukuriku koalicije
– Cross Media Integration – “Ante traži zvijezdu”, Grey Worldwide Zagreb za Tomato
– Direct Response and Lead Generation – “Slikaj i plati”, iZone i Mediacom za
Erstebank
– Brand destination site – “hans-juan.com.hr”, Proximity Zagreb za Seat
– Corporate site – Nivas za stranicu “crosig.hr”
– Display Ad – “No matter what guarantee”, McCann Digipark za Toshibu
O pobjednicima nagrada Mixx odlučivao je stručni žiri u sastavu:
Neven Jacmenović (Nivas), Vanja Bertalan (web.burza), Gorjan Agačević (Revolucija), Anđela Buljan Šiber (McCann DigiPark), Nikola VrdoljakGingernet), Saša Škorić (OMG), Dario Drmač (Unex), Ana Penović (Jasno & Glasno), Joško Oršulić (Drap), Kristijan Pakšec (inspiracija.com), Ana Klarić Kumer (Inventa), Vjekoslav Srednoselec (Mediacom).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu