Bruketa&Žinić s najviše nagrada na IdejiX

Autor: Majda Žujo , 13. svibanj 2012. u 09:30

Reklamna agencija Bruketa&Žinić OM apsolutni je pobjednik natjecateljskog dijela IdejeX kojim je noćas zatvoren taj nacionalni festival oglašavanja.

Žinić: Bruketa i ja prve smo poslove dobivali u Gjuri oko 2 u noći

Bruketa&Žinić slavili su u čak osam kategorija te osvojili Grand prix festivala za kampanju Hrvatske pošte “QR marka”. Drugu godinu zaredom dodjeljena im je i nagrada za najbolju agenciju godine čime su samo dodatno potvrdili svoj dominantni status.

“QR marka” Hrvatske pošte proglašena je i oglasom godine, dok je nagradu olašivača godine osvojila Raiffeisenbank Austria. Posebnu Styrijinu nagradu za najbolji tiskani oglas u Specijalu osvojio je Peugeot, dok je nagrada “Cross-Media integration by Styria” dodijeljena Generali osiguranju.

Tijekom zabavnog programa dodijele nagrada koji se odvijao u prostorima bivšeg casina u Umagu, proglašeno je ukupno 28 dobitnika X i Mixx nagrada koje su dodijeljene za najbolje radove u kreativnom oglašavanju u tradicionalnim i online medijima.

Nagrade X dodijeljene su u 21 kategoriji među konkurencijom od 161 rada, dok su nagrade Mixx za najbolje oglašivačke radove u online/digitalnim medijima dodijeljene u sedam kategorija, a za njih je konkuriralo 73 rada. Posebnu nagradu “Best in Show”, među digitalnim kampanjama osvojila je agencija Drap za One2Playevu kampanju “Euromania 2012”.



Foto: Goran Matošević

Nagrade X u skupini Najbolje na tržištu osvojili su:

– Hrana – “Slastistika”, Unex Grupa za klijenta Zvijezdu

– Pića – “Pan ljeto”, Imago reklamna agencija za Carlsberg Croatia

– Moda, zdravlje i ljepota – “Počinak”, agencija Bruketa&Žinić OM za Belupo

– Trgovina – “Krpe”, BBDO Zagreb/Studio Dogan za vinoteku Bornstein

– Turizam, kultura i slobodno vrijeme – “Vizualni identitet hotela Lone”, Bruketa&Žinić OM za Maistru

– Transport i auto moto industrija – U ovoj kategoriji žiri nije dodijelio nagradu

– Telekomunikacije – “Bonbon – Moron/Debil/Kreten”, Fahrenheit za T-Hrvatski Telekom

– Mediji i izdavaštvo – U ovoj kategoriji žiri nije dodijelio nagradu

– Financijske i osiguravajuće usluge – “U dobroj formi TV”, Imago reklamna agencija za Raiffeisenbank Austria

– Poslovne usluge i proizvodi za industriju – “QR marka”, Bruketa&Žinić OM za Hrvatsku poštu

– Društvene akcije – “Kućicin dobri buvljak”, Imago reklamna agencija za Udrugu Druga pomoć

– Samopromocija/korporativne komunikacije “Bruketa&Žinić: izložba”, Bruketa&Žinić OM za Bruketa&Žinić OM

– Ostalo – U ovoj kategoriji žiri nije dodijelio nagradu

Nagrade X u skupini Najbolje od zanata dobili su:

– Najbolja upotreba lokalne kulture – U ovoj kategoriji žiri nije dodijelio nagradu

– Najoriginalnija komunikacijska strategija – “Welcome project (najveća dobrodošlica na svijetu), Imago reklamna agencija za Projektil

– Najinspirativnija ideja – ”Stina“, Bruketa&Žinić OM i Brandoctor za Jako vino

– Najbolja izvedbena vještina/produkcija u nekom oglasnom sredstvu – ”1000 free
SMS-ova“, Publicis za Bonbon

– Najbolja upotreba tehnologije – ”QR marka“, Bruketa&Žinić OM za Hrvatsku Poštu

– Najbolji dizajn i art direction – ”Stina“, Bruketa&Žinić OM i Brandoctor za Jako vino

– Najbolje integrirana kampanja – ”Ante traži zvijezdu“, Grey Worldwide Zagreb
za Tomato

– Najbolji copywriting – ”Epimen kapsule”, Imago reklamna agencija za Epimen

O pobjednicima nagrada X odlučivao je stručni žiri u sastavu:

Vanja Blumenšajn (Imago), Veljko Žvan (Grey), Igor Mladinović (McCann Erickson), Kruno Serdar (Unex), Boris Belak (Luminus Creative), Ana Lozica (Proximity Zagreb), Krešimir Purgar (Publicis), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić OM), Siniša Waldinger (BBDO).

Za nagradu Mixx nagrađeni radovi i agencije prema kategorijama su:

– Brand Awareness and Positioning – “Euromania 2012”, Drap za klijenta One2Play

– Brand/Product Launch – Brlog i Bruketa&Žinić za online kampanju Kukuriku koalicije

– Cross Media Integration – “Ante traži zvijezdu”, Grey Worldwide Zagreb za Tomato

– Direct Response and Lead Generation – “Slikaj i plati”, iZone i Mediacom za
Erstebank

– Brand destination site – “hans-juan.com.hr”, Proximity Zagreb za Seat

– Corporate site – Nivas za stranicu “crosig.hr”

– Display Ad – “No matter what guarantee”, McCann Digipark za Toshibu

O pobjednicima nagrada Mixx odlučivao je stručni žiri u sastavu:

Neven Jacmenović (Nivas), Vanja Bertalan (web.burza), Gorjan Agačević (Revolucija), Anđela Buljan Šiber (McCann DigiPark), Nikola VrdoljakGingernet), Saša Škorić (OMG), Dario Drmač (Unex), Ana Penović (Jasno & Glasno), Joško Oršulić (Drap), Kristijan Pakšec (inspiracija.com), Ana Klarić Kumer (Inventa), Vjekoslav Srednoselec (Mediacom).

Komentirajte prvi

New Report

Close