Stigao program koji neprofitnim organizacijama nudi oglašavanje od 60.000 kuna

Autor: Poslovni.hr , 24. travanj 2014. u 10:47
Foto: Thinkstock

Predstavljanje Google Ad Grants programa u Hrvatskoj.

Google je  najavio dostupnost Google Ad Grants programa u Hrvatskoj. Program koji predstavlja neprofitno izdanje AdWordsa omogućuje neprofitnim organizacijama oglašavanje u iznosu od 60.000 kuna mjesečno kako bi promovirali svoje aktivnosti i inicijative putem Google.hr.

„Iznimno nam je drago što upravo s Google Ad Grants programom nastavljamo s predstavljanjem lokaliziranih usluga u Hrvatskoj. U Hrvatskoj postoji veliki broj neprofitnih udruga koje su prepoznale Internet kao važan komunikacijski kanal. Vjerujemo kako Google Grants program može značajno doprinijeti uspjehu mnogih lijepih inicijativa koje u Hrvatskoj provode neprofitne zaklade i udruge“, izjavio je direktor tvrtke Google za regiju Adriatics, Joško Mrndže.

Sudionici programa grade i upravljaju svojim AdWords računom na isti način kao i klasični oglašivači, ali uz sljedeće uvjete:

  • Dnevni budžet postavljen na 329 američkih dolara, što je otprilike 10,000 američkih dolara mjesečno.
  • Maksimalnu cijenu klika 2 američka dolara.
  • Koristeći kontekstualno oglašavanje (ključne riječi) uz tekstualne oglase koji će se pojavljivati na Google.hr.

Kako bi sudjelovala u programu, organizacija mora ispunjavati sljedeće uvjete:

  • Biti aktivna i registrirana kao dobrotvorna udruga koja podliježe zakonima države
  • Prihvatiti uvjete i potvrditi sve certifikate potrebne za prijavu koji sadrže ne-diskriminativne stavke, dokaze o donacijama i korisnosti.
  • Imati aktivnu web stranicu s relevantnim sadržajem.

Za detaljne informacije, upute i sve uvjete, molimo da posjetite stranicu Ad Grants centra za pomoć. Ako neprofitna organizacija ispunjava sve uvjete, već danas se može prijaviti za program.

Komentirajte prvi

New Report

Close