Rezultati FB-a odletjeli u nebo

Autor: Tomislav Pili , 30. siječanj 2015. u 10:32
Mobilno oglašavanje donosi 70 posto prihoda

Prihodi su prvi puta prešli granicu od 10 milijardi dolara, a dobit od gotovo tri milijarde dolara je udvostručena.

Najveća društvena mreža na svijetu zaključila je prošlu godinu s povijesnim rezultatom.

Po prvi puta godišnji prihodi Facebooka prešli su magičnu granicu od 10 milijardi dolara zaustavivši se na 12,5 milijardi dolara. To je 58 posto više na godišnjoj razini. Ipak, u četvrtom tromjesečju prihod od 3,85 milijardi dolara rastao je po najsporijoj stopi od 2013. godine, no i to je bilo dovoljno da rezultat bude iznad očekivanja analitičara koji su tvrdili da će vidjeti 3,77 milijardi dolara prihoda. I u svim ostalim stavkama Facebook bilježi snažan rast.

 

12,5mlrd.

dolara iznosili su prihodi Facebooka, po prvi puta u povijesti kompanije

Telegrafski rečeno, prihodi od oglašavanja, koji čini najveći dio prihoda Facebooka, porasli su za 53 posto, na 3,6 milijardi dolara; broj korisnika povećan za 13 posto na 1,39 milijardi; mobilno oglašavanje donijelo je 2,5 milijarde dolara i time povećalo udjel na 70 posto u prihodima od oglašavanja. Šećer ipak ostaje za kraj – dobit za 2014. od 2,9 milijardi dolara je udvostručena. Novu polugu rasta Facebook sada traži u video-oglašavanju, što je naglasio i financijski direktor Dave Wehner.

"Imamo veliki interes za korištenje videa. To je kreativni medij i znat ćemo ga učinkovito iskoristiti", kazao je Wehner. U četvrtom tromjesečju snažno su porasli i rashodi kompanije zbog pojačane potrošnje na marketing i prodaju, kao i povećanog investiranja u istraživanje i razvoj. U tom je kvartalu gotovo su utrostručena ulaganja u istraživanje i razvoj u kompanijama koje je FB nedavno preuzeo, kao što su WhatsApp i Instagram, na ukupno 1,1 milijardu dolara.

Komentirajte prvi

New Report

Close