Poduzetnici na big dati grade konkurentnost

Autor: Bernard Ivezić , 22. ožujak 2016. u 22:00
Microsoft anketirao 6200 malih tvrtki u 20 zemalja

Redovito korištenje big data tehnologije ključno za dvije trećine malih poduzetnika.

Dvije trećine malih i srednjih tvrtki u Europi svakodnevno korištenje "big data" tehnologije smatra ključnim za zadržavanje postojećih i pridobivanje novih klijenata, objavio je Microsoft.

Kompanija je na uzroku od 6200 malih i srednjih tvrtki u 20 zemalja Europe, među kojima nema Hrvatske, ali su bili uključeni poduzetnici iz Slovenije, tijekom siječnja i veljače analizirala koliko redovito korištenje velikih podataka utječe na konkurentnost tih poduzetnika. David Smith, potpredsjednik Microsofta za male i srednje tvrtke, kaže da je istraživanje pokazalo da su oni poduzetnici koji redovito koriste tu tehnologiju u prednosti nad svojim konkurentima.

"Pravilno korištenje podataka postala je ključna poslovna vještina za mala i srednja poduzeća, a uspješna poduzeća koriste razne alate kako bi prevela podatke u smislena obrazloženja te tako prepoznali koje korake treba poduzeti za veći rast", kaže Smith. U istraživanju se navodi kako 45 posto tvrtki koje aktivno upravljaju svojim podacima očekuje rast poslovanja. Takve tvrtke razmišljaju o razvoju novih proizvoda i osvajanju novih tržišta. Čak 70 posto malih i srednjih poduzetnika navodi da im je big data tehnologija povećala sposobnost inoviranja, a 74 posto smatra da je unaprijedila vještine zaposlenika.

Komentirajte prvi

New Report

Close