Klasičnim dizajnom protiv Applea

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 07. rujan 2015. u 14:14
Konkurencija 'napada' najprodavaniji smartwatch, slijedi bitka za 25 milijardi USD teško tržište

Samsung je na najvećem europskom sajmu potrošačke elektronike i predstavio okrugle pametne satove.

Na izazove koje je Apple svojim pametnim satom postavio tržištu nosivih tehnologija, proteklih su dana konkurentske kompanije počele žešće odgovarati predstavljajući svoje nove modele od kojih mnogi premijeru upravo doživljavaju na berlinskom sajmu potrošačke elektronike, najvećem takvom eventu u Europi. Tržište pametnih telefona tako se sada okreće tradicionalnijim dizajnerskim rješenjima, u nadi da će prodaja takvih modela dosegnuti, a možda i potući rezultate Apple Watcha. 

 

3,6milijuna

pametnih satova dosad je prodao Apple

'Pravo osvježenje'
I Samsung je u društvu onih koji se nadaju da tradicionalnim detaljima poput kožnih remenčića pokrenuti prodaju modela pametnih satova, koja je u drugom tromjesečju pala za 25%. U odnosu na Appleovih 3,6 milijuna isporučenih komada, Samsungovih 600 tisuća djeluje vrlo skromno. Samsungov najnoviji pametni sat – Gear S2 tako prvi put odlikuje okruglo "lice", a za razliku od Appleova modela ima i rotirajuću oštricu koja služi za pomicanje kroz aplikacije i izbornike.

"Gear 2 je pravo osvježenje u odnosu na raniju Samsungovu ponudu pametnih satova.", komentirao je Ben Wood, analitičar CCS Insight-a, dodajući da taj model na prvi pogled puno više nalikuje tradicionalnim satovima nego monstruoznim robotima poput ostalih smartwaqtcheva koji su trenutno na tržištu." No, Samsung nije jedini koji je na tržište izašao s kružnim dizajnom, prva je u tome bila Motorola, koja je svoju ponudu dodatno obogatila i mogućnošću izbora okvira, boje sata i vrste remenja.

Motorola je u srijedu na predstavljanju novog modela istaknula kako inspiraciju crpe iz tradicionalnih satova kojima pridodaju nove tehnološke značajke poput baterije s trajanjem do do dva dana. I Sony je iskoristio retro inspiraciju u modelu koji izgleda kao tradicionalni analogni sat dok istovremeno u sebi ima integriranu NFC tehnologiju za bežično plaćanje. Kao i svako, i ovo tržište ima svoju luksuznu dimenziju. I ovdje je Apple podigao ljestvicu svojim Golden Watch Edition modelom čija je cijena doseže 17 tisuća dolara, no LG pokušava  uzvratiti modelom Urbane Luxe koji će koštati oko 1200 dolara. 

Povratak u budućnost
S obzirom da se procjenjuje kako će tržište nosive tehnologije do 2019. vrijediti 25 mlrd. USD dolara, od čega pametni satovi sami generiraju najmanje 9 milijardi, jasno je zašto u ovaj dizajnerski "povratak u budućnost" pristup nade polažu više-manje svi Appleovi konkurenti. Između ostalog, predviđanja analitičara koja govore da će isporuke pametnih satova u 2015. udeseterostručiti na 36 milijuna, jedan su od glavnih razloga zašto su stil i tehnološki modni dodaci zvijezde IFA sajma.  

Komentirajte prvi

New Report

Close