Za brzu cestu od Lašve do Travnika 183 mil. eura

Autor: Poslovni dnevnik , 13. veljača 2017. u 21:59
Nova cesta poboljšat će promet na pravcu od Sarajeva do Banja Luke/Damir Špehar/PIXSELL

Dionica koja će povezati središnju BiH s Koridorom 5C duga je 25 kilometara, riječ je o brzoj cesti s dva odvojena kolovoza, svaki s po dvije prometne trake širine 3,5 metra, a predviđena je i gradnja tri tunela, te 18 mostova i vijadukata.

Trasa brze ceste Lašva-Nević Polje dio je nove proširene europske mreže brzih cesta tzv. ruta 2A Lašva-Travnik-Jajce-Banja Luka i vrlo je značajna jer će središnja područja BiH povezati s autocestom na Koridoru 5C, te će znatno poboljšati uvjete odvijanja prometa na pravcu Sarajevo-Banja Luka, izjavio je Adnan Terzić, v.d. direktora Autocesta FBiH, prenosi Fena.

Dionica Lašva-Nević Polje duga je 25 kilometara, riječ je o brzoj cesti s dva odvojena kolovoza, svaki s po dvije prometne trake širine 3,5 metra, a predviđena su tri tunela i 18 mostova i vijadukata. "Izgradnja brze ceste Lašva-Nević Polje trebala bi stajati 183 milijuna eura, a u dogovoru s vladom FBiH usaglasit ćemo različite izvore finaciranja", rekao je Terzić. Na koliko lotova će biti podijeljena gradnja prvog dijela brze ceste, prema Terzićevim riječima, ovisit će o financijskim sredstvima. Kako je predviđeno Planom za gradnju, dodao je Terzić, uskoro slijedi raspisivanje natječaja, glavnim projektom je predviđeno da gradnja počinje na Lašvanskoj petlji na Koridoru 5C, a završava se na petlji Nević-Polje u blizini Travnika.

"Izrađen je i elaborat izvlaštenja, stručnjaci su obradili sve parcele i objekte koji trebaju biti uklonjeni s trase, a riječ je o 124 objekta. Također, u prosincu su Autoceste FBiH raspisale nabavu za izradu idejnog projekta i studijske dokumentacije za nastavak brze ceste Travnik-Jajce, koja obuhvaća izradu idejnog projekta, prometne studije na temeljnu idejnog projekta, studije utjecaja na okoliš, studije za dobivanje prethodne vodne suglasnosti i studije izvodljivosti brze ceste", naveo je Terzić. 

Komentirajte prvi

New Report

Close