"Bananica", "smoki" i "najlepše želje", proizvodi srpskog Soko Štarka koji je u vlasništvu Atlantic Grupe, našli su se na popisu najpopularnijih srpskih brendova, pokazalo je istraživanje portala Telegraf.rs u kojem su sudjelovali predstavnici Privredne komore Srbije, ekonomisti, domaći stručnjaci i potrošači. Autori ističu da se pokazalo da su najpopularniji brendovi iz prehrambene industrije, koja je ujedno bila i najzanimljivija stranim ulagačima.
Uz navedene, najbolji i najvoljeniji srpski brendovi su “jafa”, “eurokrem”, mineralna voda “knjaz Miloš”, jogurt “moja kravica”, sokovi “nektar”, “grand kafa” i “medeno srce”. Na listi omiljenih domaćih proizvoda našli su se i spomenuta čokolada “najlepše želje”, zlatiborski pršut, ajvar, kajmak, sir, rakija, maline, zatim posuđe “Metalac”, nameštaj “Simpo”, te odjeća tekstilne kuće “Mona”.
Prema mišljenju Ljubodraga Savića, profesora Ekonomskog fakulteta u Beogradu, stranci su imali interes da više ulažu u prehrambenu industriju, zbog čega je ona i najvitalniji dio gospodarstva.
"Gotovo sva industrija nam je propala. S druge strane, hrana je uvek interesantna za investitore i zbog toga su nama skoro sve veće tvrtke u stranom vlasništvu", podsjeća Savić. Tako je “bananicu”, “smoki” i “najlepše želje”, čuvene proizvode “Soko Štarka”, stavio pod svoju Emil Tedeschi, proizvode “Imleka”, “Knjaz Miloš” i “Bambi”, drži investicijski fond Salford.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu