Online servis za čišćenje slovenski startup godine

Autor: Poslovni dnevnik , 16. svibanj 2018. u 22:00
Beeping tvrdi da nudi brzo, sigurno i učinkovito angažiranje provjerenih čistača domova / PD

Tvrtka Next razvila je platformu Beeping koja posluje u Ljubljani i Zagrebu.

Startup tvrtka Next koja razvija online platformu Beeping na kraju prvog dana međunarodne konferencije Podim u Mariboru proglašena je najboljim slovenskim startupom u 2018. godini. Za nagradu se u finalu natjecalo pet startupa koje su nakon javnog poziva predložili najaktivniji sudionici slovenskog startup eko sustava. Nagrada slovenski startup godine dodijeljena je jedanaesti put. Ovogodišnji pet finalista, osim tvrtke Next, bili su Event Registry, Gotoky, MAG-LEV Audio in Smart Optometry, koji su izabrani među trinaest predloženih startupa. Riječ je uglavnom o tehnološkim startupima, uglavnom korisnim aplikacijama za mobilne uređaje, među kojima se isticao lebdeći gramofon MAG-LEV.

Minimalna ulaganja

Tisuće kućanstava diljem Europe traži redovitu ili pomoć pomoć za čišćenje kuća ili gospodarskih prostorija. Ne postoji legalno, transparentno tržište za usluge čišćenja kuće i jedno od rješenja je crno tržište, koje je nezakonito, nepredvidljivo, pa je u tome Beeping vidio iznimnu poslovnu priliku, objašnjava Siol.net. Tvrtka Next, na čelu s Janom Dobrilovičem i Davidom Moharom, u manje od dvije godine uspjela je uz minimalna ulaganja izgraditi prepoznatljivi branda za brzo, sigurno i učinkovito angažiranje provjerenih čistača za dom. Više od 16.000 registriranih korisnika u Sloveniji i Hrvatskoj tako ima pristup do više od 100 profesionalnih čistača. Većina ili 75% svih operacija čišćenja provodi se u pretplatničkom modelu ili s godišnjim pretplatama. Na taj način uspijevaju osigurati održivi poslovni model, koji iz mjeseca u mjesec stvara visok rast poslovanja.

Plan – 400.000 eura prihoda

Zaključena su i važna partnerstva s međunarodnim tvrtkama kao što su Generali i Henkel, a nedavno su također ušli u partnerstvo s NLB-om. Tako će novim klijentima pod sloganom “Više vremena za vas” dati beeping čišćenje, a postojeći kupci platforme dobit će praktične poklone za njihovo slobodno vrijeme. Ove godine planiraju prihod od oko 400 tisuća eura. Pozornost i financijska sredstva bit će usmjereni na to da postanu prva pametna platforma za podršku kućanstvima, koja će pomoću umjetne inteligencije i strojnog učenja pružiti odgovarajuće postavke i sredstva za čišćenje, kao i više personalizirani marketing i bolje korisničko iskustvo.

Nakon ulaska na slovensko tržište u Ljubljani i hrvatsko u Zagrebu, startup platforma Beeping želi osvojiti gradove srednje i istočne Europe, kao što su Budimpešta, Prag i Varšava.

Komentirajte prvi

New Report

Close