Facebook će tvrtkama naplaćivati korištenje WhatsAppa

Poruka može biti skuplja i od SMS-a/REUTERS Poruka može biti skuplja i od SMS-a/REUTERS

Popularnu aplikaciju Facebook je platio 19 milijardi dolara, a sada je suočen s troškovima zbog poboljšanja privatnosti.

Facebookova aplikacija za razmjenu poruka WhatsApp počet će naplaćivati tvrtkama slanje marketinških i korisničkih poruka, nakon što se ta društvena mreža suočila s usporavanjem rasta prihoda i svog korištenja.

Tvrtke će putem te platforme moći davati informacije i usluge, kao što su datumi isporuke ili razne propusnice. Zauzvrat, tvrtke će morati platiti naknadu za potvrđenu isporuku. Poruke će koštati između 0,5 i devet centi, ovisno o zemlji u kojoj se korisnik nalazi. Mogu biti automatizirane ili poslane od strane korisničke službe. Navedena cijena pokazuje da će upotreba te mogućnosti u nekim slučajevima biti skuplja od slanja SMS poruke.

Kao i druge poruke poslane putem te aplikacije, one će biti šifrirane, što znači da ih WhatsApp neće moći čitati.  Prijevoznička tvrtka Uber, online trgovina Wish i turistički servis Booking.com su među prve tri tvrtke koje će prihvatiti nove uvjete. Ukupno tri milijuna tvrtki aktivno koristi WhatsApp. Facebook je platio 19 milijardi dolara za kupnju WhatsAppa 2014., a već duže vrijeme traži način kako zaraditi od te aplikacije u razdoblju kada mu rastu troškovi zbog poboljšanja privatnosti te rješavanja problema ovisnosti korisnika društvenih mreža.

  Naime, Facebok je najavio da će korisnicima ponuditi alat kojim će moći ograničavati koliko vremena u danu provode koristeći njegove aplikacije i Instragram, te da će primati obavijest kada premaše vremensku granicu korištenja koju će sami definirati. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!