Dvoznamenkasti skok dobiti lansirao dionicu Adidasa

Autor: Tomislav Pili , 05. svibanj 2019. u 22:00
U prvom tromjesečju operativna marža porasla na 14,9 posto, više od Nikeove marže/REUTERS

Cijena dionice skočila je na 243,65 eura zahvaljujući internetskoj prodaji i dobrom rezultatu u kontinentalnoj Kini.

Dionica Adidasa dohvatila je u petak novu rekordnu razinu od 243,65 eura nakon objave financijskog izvješća koje je pokazalo daljnji rast prihoda i dobiti.

Njemački proizvođač sportske opreme priopćio je da su mu dobit i prihodi u prvom kvartalu znatno porasli zahvaljujući internetskoj prodaji i dobrom rezultatu u Kini, potvrđujući procjenu o dvoznamenkastom rastu dobiti u cijeloj godini.

Skromnije u Americi 
U prvom kvartalu neto dobit skočila je 17 posto, na 623 milijuna eura. Isti postotni skok zabilježila je i operativna dobit, dosegnuvši 875 milijuna eura. Prihodi su povećani šest posto, na 5,9 milijardi eura. Rezultati su nadmašili očekivanja analitičara koji su očekivali 5,8 milijardi eura prihoda i 567 milijuna eura dobiti.  "Dvoznamenkasto povećanje prodaje u našim strateškim područjima rasta u kontinentalnoj Kini i internetskoj prodaji" pomoglo je grupi da poveća prihode, rekao je izvršni direktor Kasper Rorsted.

Kada se isključe promjene valutnih tečajeva, prihodi su u Kini porasli 16 posto. U SAD-u njihov je rast bio znatno skromniji i iznosio je tri posto, što u grupi pripisuju "uskim grlima" u opskrbnom lancu početkom godine. No, pad prodaje u SAD-u bilježe i Nike i Under Armour. U Europi i Latinskoj Americi prihodi su smanjeni po tri posto. Sve su pozitivne vijesti o prihodima vezane za vodeći brend Adidas, koji je zabilježio 5-postotni rast, dok je Reebok ponovo imao teškoća, iskazanih u 6-postotnom padu prihoda.

Povećanje profitabilnosti
Niži troškovi sirovina, povoljni valutni tečajevi i bolja prodajna kombinacija paralelno su pomogli Adidasu u povećanju profitabilnosti.

U prvom tromjesečju Adidasova operativna marža porasla je 1,4 postotna boda na 14,9 posto čime je bolji od "vječnog rivala" Nikea koji je između prosinca i veljače zabilježio maržu od 13,5 posto. Uprava je potvrdila prognoze za cijelu godinu, istaknuvši da i dalje očekuje snažnije povećanje prihoda u drugoj polovini 2019., prema Rorstedovim riječima. Adidas očekuje povećanje prihoda u 2019. za pet do osam posto kada se isključe promjene tečajeva. Godišnja neto dobit trebala bi porasti 10 do 14 posto, na 1,9 do 1,95 milijardi eura. 

Komentirajte prvi

New Report

Close