Pad prodaje neprehrambenih proizvoda zakočio oporavak Marks & Spencera

Autor: Poslovni.hr/Hina , 07. srpanj 2015. u 11:20
Foto:

Kompanija je u “izazovnom” tromjesečnom razdoblju do 27. lipnja zabilježila pad organske prodaje u neprehrambenom segmentu, uključujući odjeću, za 0,4 posto.

Pad prodaje u segmentu odjeće i opreme za dom prekinuo je u prvom fiskalnom tromjesečju trend poboljšanja poslovnih rezultata britanske maloprodajne kompanije Marks & Spencer (M&S), pokazalo je u utorak objavljeno izvješće..

Kompanija je u "izazovnom" tromjesečnom razdoblju do 27. lipnja zabilježila pad organske prodaje u neprehrambenom segmentu, uključujući odjeću, za 0,4 posto, prenosi BBC.

U prethodnom fiskalnom tromjesečju zabilježili su u tom segmentu organsku stopu rasta od 0,7 posto, najbolji rezultat u gotovo četiri godine.

Organska prodaja hrane povećana je u tromjesečnom razdoblju do kraja lipnja za 0,3 posto.

Prodaja putem M&S-ove internetske stranice porasla je na godišnjoj razini 38,7 posto, nakon oštrog pada početkom prošle godine, neposredno nakon pokretanja sajta, napominje BBC.

Ukupna je prodaja na razini grupe u tromjesečnom razdoblju do 27. lipnja porasla 1,8 posto ako se izuzme PDV i utjecaj valutnih tečajeva.

U financijskoj godini koja je završila 28. ožujka kompanija je povećala temeljnu dobit prvi puta u četiri godine, ponajprije zahvaljujući poslovanju s hranom.

"I dalje napredujemo u smjeru ostvarenja naših ključnih prioriteta. Naše je psolovanje s hranom zabilježilo jako dobar rezultat u teškom tržišnom okruženju", konstatirao je izvršni direktor Marc Bolland.

Komentirajte prvi

New Report

Close