Povećana odgovornost biznisa za procese u društvu pokazuje se kao ovovremena nužnost. Poduzeća su sve pozvanija ostvarivati više od profita.
Tvrtke ne posluju u zrakopraznom prostoru; one su dio društva. U jednoj europskoj anketi menadžeri 270 kompanija izjavili su kako će veća integracija poduzeća u društvo biti presudna za njihov novi uzlet. “Društveno odgovorno poslovanje” predstavlja najbolji spoj teorije i prakse. Knjiga daje vrlo iscrpnu informaciju o društveno odgovornom poslovanju i upućuje kako raditi, kako izabrati konkretni projekt te kako organizirati aktivnosti. Knjiga sadrži novu terminologiju, alate, metode i tehnike provođenja. Čitatelj “u trenu” percipira temu, pristupe, postupke. Autor se potrudio prikupiti i zorno prikazati najbolju svjetsku praksu, dati konkretne upute na primjerima poznatih 60 kompanija kakve su Dell, FedEx, American Express i HP. Knjigu je objavio M.E.P. Consult iz Zagreba.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu