Globalno popularna Španjolska modna marka bilježi rekordnu prodaju zahvaljujući jednom potezu

Autor: Poslovni.hr/Hina , 12. lipanj 2019. u 14:08
Foto: Reuters

Inditexovi rezultati bili su znatno bolji nego njegova glavnog suparnika, švedskog H&M-a, koji je u prvom tromjesečju ostvario 77 milijuna eura neto dobiti.

Španjolski maloprodajni div Inditex, vlasnik robne marke odjeće Zara, u prvom je tromjesečju ostvario rast dobiti slijedom rekordne prodaje, zahvaljujući poticanju razvoja online poslovanja, objavila je kompanija srijedu.

Tvrtka, koja je vlasnica i marki Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershku i Oysho, ostvarila je u tromjesečju od veljače do travnja na godišnjoj razini rast neto dobiti za 10 posto, na 734 milijuna eura.

Inditexovi rezultati bili su znatno bolji nego njegova glavnog suparnika, švedskog H&M-a, koji je u prvom tromjesečju ostvario 77 milijuna eura neto dobiti.

Španjolska je grupa priopćila o skoku prihoda od prodaje za pet posto, na 5,9 milijardi eura, zahvaljujući "kontinuiranoj digitalnoj transformaciji u integraciji platformi za online prodaju i postojećih trgovina".

No također naglašava da je u tom razdoblju primijenila nove računovodstvene standarde. Prema prijašnjim standardima neto dobit bi joj porasla za sedam posto, umjesto za sadašnjih 10 posto.

Kompanija procjenjuje da će se prodaja u ovoj godini povećati između četiri i šest posto u trgovinama koje posluju najmanje godinu dana.

Inditex intenzivno ulaže kako bi sustigao internetske divove u maloprodaji, pa je u ožujku u Brazilu pokrenuo prodaju Zarine ponude putem interneta. Do kraja godine planira širiti on-line poslovanje, većinom na Bliskom istoku.

Zarina on-line prodaja bit će dostupna u Južnoafričkoj Republici, Kataru, Bahrainu, Omanu, Jordanu, Kuvajtu, Filipinima, Ukrajini i Kolumbiji.

Komentirajte prvi

New Report

Close