Narukvica i aplikacija koje mjere potrošnju kalorija

Autor: Poslovni dnevnik , 09. listopad 2014. u 15:54
Aplikacija i narukvica povezuju se međusobno pomoću Bluetootha i prilično su jednostavne za korištenje

Noću se mjere podaci koji pokazuju kvalitetu i dubinu sna korisnika, da bi mu se kroz promjenu životnih navika omogućio kvalitetniji san.

Prehrambena kompanija Bambi iz Srbije, odnosno njezin brend Wellness, predstavili su Android aplikaciju i narukvicu My Wellness Time namijenjenu osobama koje žele precizno pratiti svoje tjelesne aktivnosti i stanje organizma te onima koji žele voditi zdrav život.

Korisnik te opreme (aplikacija se može preuzeti na stranicama Goole Playa) na narukvici sam bira mogućnosti dnevnog ili noćnog praćenja aktivnosti i može vidjeti koliko je potrošio kalorija ili koliko je napravio koraka u jednom danu, odnosno koliku je razdaljinu prešao. U noćnom načinu rada mjere se podaci koji pokazuju kvalitetu i dubinu sna korisnika. Cilj je utvrditi cikluse spavanja da bi se korisniku kroz promjenu životnih navika omogućio kvalitetniji san. Aplikacija i narukvica povezuju se međusobno uz pomoć Bluetootha i prilično su jednostavne za korištenje, tako da svakom korisniku mogu pomoći da na temelju dobivenih informacija podigne kvalitetu života na višu razinu.

"Nakon što smo prošle godine potrošačima omogućili da kroz aplikaciju Wellness day dobivaju korisne savjete za zdrav život u području ishrane i fitnessa, odlučili smo ljubiteljima wellnessa omogućiti da prate i osluškuju vlastiti organizam. To je bio sljedeći logičan korak i vjerujemo da će naši potrošači rado koristiti novu My Wellness Time aplikaciju i narukvicu kako bi pratili i poboljšali svoje aktivnosti", rekao je Milorad Sekulić, brend menadžer za Wellness kompanije Bambi.

Ovim gadgetom kompanija Bambi uklopila se u brzo rastuće tržište narukvica za fitness i wellness, koje proizvode brojni poznati proizvođači računalne opreme, ali su se toj tržišnoj utakmici priključile i mnoge startup kompanije.  Fitness narukvice već su mnogi proglasili gadgetom 2014. godine, a cijene narukvica u maloprodaji na američkom tržištu kreću se od 100 do 200 dolara, iako ima i jeftinijih, ali i skupljih modela.One kvalitetnije pamte trenutne razine aktivnosti korisnika, a zatim dodjeljuje dostižan dnevni cilj. Postizanjem zadanog cilja, narukvica će odrediti novi cilj za sljedeći dan. A nakon jednog sata neaktivnosti na zaslonu će se pojaviti upozorenje. 

Komentirajte prvi

New Report

Close