Sponzorirani članak

Poslovni uzleti i festivali

Foto: Duško Marušić / Pixsell Foto: Duško Marušić / Pixsell

Iako je percepcija često drugačija, većina poduzetnika i obrtnika dolazi upravo iz manjih sredina. Imaju volje, znanja i rezultate. Međutim, muči ih nedostatak infrastrukture kakva postoji u velikim gradovima. Ona bi im omogućila jednostavniji pronalazak klijenata i poslovnih partnera, olakšala povlačenje sredstava iz EU fondova te širenje poslovanja. Toga smo u Poslovnom dnevniku dugo bili svjesni i na kraju smo reagirali.

Organizirali smo Poslovne uzlete koji su u lokalne zajednice doveli ono što postoji u najvećim gradovima. Odjednom, poduzetnici su mogli učiti o marketingu, financijama, motiviranju zaposlenika, kako smanjiti troškove poslovanja, kako doći do klijenta putem interneta, sve u okviru besplatnih edukacija. Mogli su na licu mjesta razgovarati s resornim ministrom i stručnjacima iz najvećih tvrtki. U nekim sredinama to je bilo moguće po prvi put.

U dvije godine, okupili smo preko 7.000 poduzetnika i obrtnika u 30 gradova. Ideja iza pokretanja projekta bila je da i u malim sredinama mora biti dostupno ono što je u Zagrebu i drugim velikim gradovima, i da bi svi trebali imati iste šanse.

Ubrzo je postalo jasno kako je potrebno još nešto - način na koji će poduzetnici i obrtnici jedni drugima i javnosti moći prezentirati svoje proizvode. Zato smo organizirali festival Moja poduzetna Hrvatska. U samo nekoliko mjeseci, postao je najveća nacionalna manifestacija koja okuplja male i srednje poduzetnike, obrtnike i OPG-ove. Održava se u formi sajma na kojima se proizvodi izlažu, isprobavaju i prodaju. Tijekom ove godine održat će se u 15 gradova i već je do sada privukao na desetke tisuća posjetitelja.

Poslovni uzleti i festivali poduzetnicima i obrtnicima iz malih sredina omogućuju lakše unaprjeđenje poslovanja. Više informacija o projektu možete pronaći OVDJE.

Odgovorite na pitanja i osvojite vingde
Što je osnovni cilj Poslovnih uzleta i festivala u organizaciji Poslovnog dnevnika?
Zamislite da ste iz srca Dalmacije i da ste u nasljeđe od ‘dida’ dobili maslinike autohtonih sorti maslina. Naučio vas je i kako napraviti najbolje maslinovo ulje na ‘svitu’. Pretvorili ste to u poslovnu ideju i pokrenuli vlastitu proizvodnju maslinovog ulja. Posao vam ide super, ali imate velike snove i želite pokoriti tržište. Prva stepenica ka tome je upoznati što više ljudi s proizvodom. Koju priliku Poslovnog dnevnika se u toj situaciji najviše isplati zgrabiti? Odaberite jedan točan odgovor.
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!