30 sekundi za djecu: Jedan napravljen čučanj vrijedi jednu doniranu kunu

FOTO: Press FOTO: Press

Nova tvrtka na Hrvatskom tržištu, Btonic, koja se bavi suplementima prehrani ovog adventa potiče građane na aktivnost.

Dakle, radi se o humanitarnoj akciji u kojoj da biste donirali morate biti aktivni. Humanitarna akcija se zove 30 sekundi za djecu, a za sudjelovanje je potrebno poslati video snimku u maksimalnom trajanju od 30 sekundi u kojoj se rade čučnjevi. Jedan napravljen čučanj vrijedi jednu doniranu kunu. Kako bi se tvoji čučnjevi vrijedili potrebno je video objaviti na društvenim mrežama uz hashtag #30sekzadjecu i #btonichrvatska. Ili ako nisi osoba od društvenih mreža uploadaj video na 30sekzadjecu.btonic.hr . Izazov traje od 1.12. do 14.12.2018. nakon koje će se zbrajati sredstva te donirati na pedijatriju odjel u OB Vinkovce te OB Šibenik.

Ova akcija je nastala u Beču, u glavnom sjedištu tvrtke Btonic te se nakon pozitivne reakcije proširila na prostore Lijepe naše. Suplementi koje tvrtka proizvodi imaju veganski certifikat, bez glutena su, pogodni za dijabetičare te posjeduju certifikat od prijatelja mora , s toga ne iznenađuje činjenica da je kultura zdravog života važna stvaka u poslovnoj strategiji ovog poduzeća.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!